Gå til innhold

Er foreldre & barn verdt å abonere på ?


silhah og emilie

Anbefalte innlegg

Jeg har lest det en gang tror jeg, men er alltid greit med litt råd osv..

Er det verdt det eller er det mest kjedelige repotasjer og reklame ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns ikke den er verd pengene, leste i den noen ganger og til slutt gadd jeg ikke ta de ut av plastiken en gang.

 

og jeg liker å lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre og barn er et bra blad! Men jeg abonnerer ikke hele tiden, det kan bli litt likt synes jeg. veksler heller mellom ulike blader.

Jeg syns F&B kanskje passer best for de som har litt større barn enn det jeg har (8 måneder).

Har hørt at Mamma er et litt "kulere" blad, mens F&B er mer tradisjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datteren min er over 4 år da så kanskje det passer for meg :P

synes å huske at det var veeldig mye reklame i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg. Mange aktuelle og spennende temaer som blir tatt opp, samtidig som man ikke leser alt.

 

Jeg er fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste F&B tidligere. Jeg elsker å lese og leser alt fra Kristin Lavransdatter til Donald Duck. Synes noen blad var ok, men var sykt mye reklame der... Men allikevel likte jeg F&B mye mer enn Mamma... Men spør du meg er ingen av bladene verdt prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bladet i abonnement i 6 år nå, og synes det er et bra blad. Ikke særlig "hipt", nei, men det er ikke jeg heller.... :-P For min del synes jeg det har vært verdt pengene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerte på det før, helt greit blad med mye nyttig lesestoff, men synes det var veldig dyrt. Nå kjøper jeg heller Mamma i ny og ne. Liker det bedre fordi det har en del interiørreportasjer og slikt. Synes F&B er litt sånn belærende, Mamma er litt mer luftig. Kommer helt an på hva du liker da, når jeg først skal sette meg til og lese blader liker jeg at det er litt underholdende. Har nok tyngde i livet fra før av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er sååå enig i det du sier om at F&B er belærende; jeg var alene med barn i flere år, og følte veldig at F&B ikke var noe for meg, men heller henvendte seg til A4 familien med mamma+pappa+2,4 barn... Det var bladet for de "vellykkede" :P Hehe...

 

Jeg liker derfor Mamma mye bedre - virker som om det henvender seg til en videre gruppe...

 

Og det er IKKE fordi jeg er "hipp" - jeg er så tradisjonell det går an, så sånn sett burde F&B vært midt i blinken... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var akkurat sånn jeg følte det også! :) Har ikke en A4familie selv, så er kanskje derfor jeg alltid satt igjen med en bismak i munnen etter å ha lest det? :)

 

Mamma skriver jo om alt fra kronisk syke til fattige mammaer, så de henvender seg jo til mange som ikke er helt A4. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10 og mange drømmer

Jeg er veldig fornøyd med bladet, men jeg må innrømme at jeg har lagt merke til det dere sier om A4 familier. Jeg har også lagt merke til at artiklene ofte omtaler familier med god utdannelse som startet familielivet i midten av 30årene. Det får meg til å føle meg som en skikkelig ung mor, selv om vi er 26 og 27 år gamle...

 

Men alt i alt så er jeg fornøyd. Jeg følger med på testene, jeg tester ut oppskriftene (sunne og enkle hverdagsretter!), jeg leser om utvikling osv. Min sønn er jo ikke mer enn 9,5 mnd, men jeg finner mye intr. likevel. Han skal jo i bhg til høsten og du verden så fort de blir store, så jeg syns det er greit å være litt føre var på noen områder. At det er mye reklame bryr jeg meg ikke om, da jeg syns det er greit å følge med på markedet, jeg har f.eks. funnet ut at småfolk har masse barnemat med fisk! Heheh.. Ja, så tok reklamen meg der..

 

Jeg har kun testet ut f&b og Kamille mor&barn. Jeg kjøper det til Kamille innimellom, da de er gode på barneinteriør! Jeg har hentet mange ideer i de bladene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært fornøyd med bladet (selv om jeg kunne tenkt meg enda flere reportasjer - syns det blir kjedelig med side på side med bilder og lite tekst...), men har nå latt være å fornye abonnementet mitt siden jeg uansett fant så mange av artiklene på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...