Gå til innhold

Det er ikke lett å være noen her i DiB verden, man kan ikke være noe..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller noen. Nå vet ikke jeg om Villapaprika er her inne, men dere DiB beboere er tydeligvis veldig i mot denne dama, og bloggen hennes. Og nå gyver dere løs på denne dama også:

 

http://candystattoodiary.blogspot.com/

 

Syns ikke hun fortjener den negativiteten noen har spredd om henne. Men det er tydeligvis ikke lov til å være fornøyd med noenting, dere gav dere ikke før Villapaprika "innrømmet" at ikke alt var perfekt, er det det dere vil gjøre mot frøken førstegang med gutt også?

 

Jeg syns denne bloggen er fin å følge med på jeg, og syns det er artig å lese innlegg om gutten hennes. Min sønn er 11 mnd, og krabber nå, men begynte ikke før han var 9 mnd, jeg klarer allikevel å syns det er gøy å se andres barn være tidlig ute. Og jeg syns det er morsomt å se når folk lykkes her i livet.

 

Kan vi ikke være litt mer glad på andres vegne? Det finnes nok negativitet her i verden uansett, og livene deres blir ikke nødvendigvis bedre av å tråkke på andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser Villapaprika, og syns folk forlanger for mye av henne, det har vært utallige tråder om det her før, så orker ikke uttale meg mer om det.

 

Frøken førstegang sin blogg har jeg brå tittet innom et par ganger, ikke helt min type blogg, men virker som en artig jente, og ser ikke hvorfor folk ser behov for å henge henne ut her. Med en gang ei ung, vellykket og pen jente blir litt for offentlig, er hun liksom fritt vilt og skyteblin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns begge bloggene er helt ok...men det med hetsing av enkelte her inne er vel ikke noe nytt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...