helene0: jan09+jun11 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg sliter med vondt bekken. Mener å huske fra sist at jeg ble noe bedre en stund etter at hodet var festet (ca en mnd før termin) og nå håper jeg at dette skal skje igjen. Flere som har erfaringer? Var det sånn 2. gang også?
LilleLovely00 Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Bekkenet mitt ble mye bedre når hodet festet seg for et par uker siden! er 39+6. Føles som er løs skrue ble skrudd igjen:)
Gladmor30 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Det samme har skjedd med. Hodet festet seg i uke 36, på dagen. Jeg er 2. gangs. Kjenner jeg har mye mer energi nå
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Jøss!! Dette visste jeg ikke.. det må jo gjerne være det som har skjedd med meg også da. Plutselig for en uke siden, ble jeg så utrolig mye bedre i bekkenet, har omtrent ikke smerter lenger. Er kommet til uke 31, men vet ikke om hodet er festet da, men det kan jo gjerne virke sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå