Gå til innhold

Vesla hadde barneselskap i går, og da kom det ei jente i olabukse!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, tenk å kle jenta si i olabukse når hun er bedt bort i selskap.

Var egentlig veldig i tvil om vi skulle be denne jenta, da hun ofte er ustelt og foreldrene virker litt rare. Dessuten så gir de alltid kjipe gaver som truse og sokker!! Hva er det for gaver i et barneselskap liksom??

 

Men hvertfall, ganske frekt å komme i olabukse i bursdag. Jenta mi ble lei seg, og spurte hvorfor ho ikke hadde på kjole i selskapet hennes.

 

Vel, da har jeg lært. Ber ikke denne ungen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper du tuller? kanskje de ikke hadde råd til å kjøpe en kjole til henne stakkars. Det er et barn og jeg syns du er ond som tenker slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dette bare er en dårlig form aprilsnarr fra deg?

Nå har jeg ikke for vane å dømme folk nedenom å hjem, men om du mener dette særiøst så blir jeg skremt.

 

Det er for det første ikke jentas skyld at foreldrene er rare. Det er ikke jentas skyld om de rare frekke foreldrene velger å sende jenta i bursdag i olabukse og det er ikke jentas skyld at de rare frekke foreldrene kjøper nytteting som sokker og truser i gave.

 

Men jeg står ved at du gir dårlige signaler om jenta ikke blir invitert i flere selskap pga dette.

Hvilke gaver er greie å gi i ett barneselskap?

 

Mine barn blir like glade for nytteting som leker eller andre tinger og tanger. Og min sønn har faktisk også gått i bursdag i olabuske. Han er heldigvis da også blitt invitert i bursdager etter dette.

 

Mye mulig det bare er jeg som er kulerund i kantene, eller ikke stiller de samme kravene som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så fælt! Nei, helt enig med deg. Henne hadde jeg aldri invitert igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aprilsnarr??

Kan man ikke skrive innlegg på 1. april uten å bli misstenkt for å tulle?

 

Vel hvertfall, så hadde vi barnebursdag i går, med ei jente som ikke hadde pyntet seg. Det står det lite respekt av!

Jeg lærer hvertfall opp mine barn til at det er forskjell på hverdag og fest!

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herrregud... hu heter sikkert nå så stygt som yggdrassil også..

 

1 april er ikke dagen for mine hormoner kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er forskjell på hverdag og fest, men det er ikke jentas skyld at foreldrene ikke henger med! Å det blir vel neppe rett å "straffe" jenta med å ikke invitere henne i framtiden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herreguud! synn at du som mor har den måten å være på. da lærer du dattern DIN å være den samme drittsekken som du er! Denne jenta kan ikke noe for at foreldrene er litt annerledes vel? kanskje de har dårlig råd? truse og sokker er vel helt ok? hva forventer du da? er barnebursdag d er snakk om her.. er sånne folk som deg som gjør at disse barna havner utenfor..tenk om HUN gråter å blir lei seg fordi ingen ber hun i bursdag, hun blir en outsider fordi enkelte mødre som DEG går å hvisker drit bak ryggen dems.når hun blir eldre vil ingen leke med henne..dette er så tyypisk! det at dattern din griner fordi hun ikke hadde på kjole skjønner jeg godt med deg som mor! alle barn blir nok litt "formet" av sine foreldre men mener at vi som mødre og fedre har ett ansvar for å inkludere ALLE og spesielt de som har lett for å falle utenfor å ikke stenge de ute pga noe så lite betydningsfullt!! er pågrunn av sånne som deg som lærer barna sine å være slemme mot andre at vi har mobbing i skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ DET ER VIKTIGERE Å LÆRE DATTEREN DIN FORSKJELL PÅ HVERDAG OG FEST ENN Å LÆRE HENNE Å GODTA ALLE FOR DEN DE ER????????????????! FYFAEN FOR EN TETTSKALLE DU ER HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et idiotisk innlegg!! Så dømmende du er, tenker du egentlig hva du lærer barna dine?? Stakkars lille jente sier heller jeg, kanskje hun ikke hadde noen fine klær å pynte seg med. Og selv om foreldrene virker rare skal vel ikke jenta lide for det. Hva er galt med sokker i gave? Hadde bare synes det hadde vært fint jeg! Ungene har da vel godt av å få annet enn bare leker, lære seg at nyttige gaver også er fine gaver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lert datteren di og henge ut dei som kler seg slik da. Mobbeofer vart ho vel i denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg.. Er dette virkelig ikke en spøk?? Klart man ikke kan be et barn som ikke har kjole i burdagsselskap.......... herregud, HI, SKJERPINGS HER!!

 

Da dattera mi var mindre så var hun en ordentlig jente-jente, hull i ørene og dill dall av ørepynt, elsket å pynte seg, og det meste gikk i rosa, lilla og prinsessestæsj. MEN, Jeg kan med hånda på hjertet si at hun aldri ville blitt lei seg om ikke alle jentene hadde kjoler på bursdagen, vet ikke om hun hadde lagt merke til det engang. Hadde det vært utkledningsbursdag, og en gjest kom i vanlige klær, kanskje hun hadde spurt om gjesten ville låne et antrekk av henne, men LEI SEG?? neppe... Jeg har da kledd på datteren min i svart knebukse med en stilig topp til i bursdager før, jeg. (Hun syns det var dødsstilig selv, for jeg gikk sånn kledd på den tiden selv.) Skulle ikke dattera mi få komme i bursdager bare fordi hun ikke har på kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jenta mi ble lei seg, og spurte hvorfor ho ikke hadde på kjole i selskapet hennes. Vel, da har jeg lært. Ber ikke denne ungen igjen."

 

Gratulerer HI, du har dressert ungen din til å være enda frekkere - man kritiserer nemlig ikke andres antrekk i selskap, det er total mangel på dannelse. Håper ungen din er 4 år, maks, for så frekke får ikke mine unger være mot vennene sine.

 

Du har sikkert oppdratt barnet ditt til å sitte og furte over gavene hun får også. Det er enda frekkere, en gave er noe folk gir fordi de vil og kan, ikke fordi jubilanten har krav på det. Unger som myser på en truse eller et par votter, og så blir sure er bare det verste som fins. Nei, vent, det verste er sånn som stesønnen min, som sitter og sier: "Det er en bakugan, men den er ikke noe braaaaa" når han har fått gave.

 

Kvalme, forkjælte snørrunger, særlig foreldrene. Og de som vil utestenge andre på dette grunnlag er sånne foreldre som aldri burde ha hatt barn. Håper dine unger ikke blir bedt noe sted HI, så får du gråte sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult da:-)

 

Nå har jeg bare gutter, men synes olabukse er flott både til hverdags og fest;-)

Synes du skal drite i hva andres unger har på seg. Og hva gaver angår, prøv å lær ungene dine å sette pris på det de får i stedet for å bli misfornøyd.

Tipper du var en sånn unge som surmulte på julaften fordi det var feil farge på ett eller annet. Eller du fikk myke pakker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter har også hatt på seg olabukse i bursdagsselskap...Sikkert flere ganger også. Og det er da ikke alle som har på seg kjole når de er hos oss i selskap heller. Og det er da ingen av barna som kommenterer det en gang( og de er 9 år)...Selskapet blir da ikke noe mindre hyggelig av at noen kommer i andre klær enn det DU synes er pent!!!!! Kanskje dere skal være litt forsiktig med å kritisere andre, kanskje datteren din ikke til slutt ikke har noen venninner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...