gutt05maijente11 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Holder på med disse skjemaene nå. Skal pappaen sende inn sitt skjema samtidig som meg? Han skal ha 10 uker permisjon på slutten, så det er jo et år til enda..Forvirret av dette jeg
2prinsesser11og08 Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Du sender bare inn søknad om foreldrepenger til NAV der dere begge skriver under. Når du så får brev fra NAV med svar på din søknad, vil far samtidig få et informasjonsbrev. Der står det når han må sende inn sitt krav om permisjon osv. =) Akkurat vært gjennoom det selv nå.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Vi sendte inn samtidig vi. Sitter jo å planelgger det sammen, så hvorfor ikke..
Minigull07/11 Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Far får eget brev i posten når du får vedtak. Der står det når han bør søke. Det gjøres på samme skjema som du har fylt inn.
april2011mamma Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 han skal sende inn senest en måned før han skal ha permisjon........... man skal ikke søke samtidig! den som skal først ut i permisjon skal søke først...
Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 HVordan veit man at nav har motatt papirene? Bør man ringe inn og høre eller noe slikt? Veit det kan ta litt tid da:)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Jeg har ringt nav og spurt om dette. Hun jeg prata med sa at det ikke var nødvendig å sende inn før et par mnds tid før han skulle ha perm, men hvis han ikke skal ha umiddelbart etter deg må han sende inn innen din siste permisjonsdag hvis ikke mister han sin perm. Vi venter med å sende inn selv om pappan her også skal ha rett etter meg, men det er for å få riktige datoer på hans papirer. Hvis bebisen kommer før termindato vil man jo få tilsvarende færre dager permisjon og da skal jo far ut i sin permisjon noen dager før også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå