Gå til innhold

Dere som har tatt silikon..har noen spørsmål:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor vondt vil du si det var etter operasjonen?

 

Hvor lenge var det vondt?

 

Når klarte du å bære barnet ditt igjen?

 

Kan man bruke skrå etter operasjonen? (er røyker,så tenkte skrå er bedre å bruke da)

 

Er du fornøyd med størrelsen du tok,eller ville du ha tatt mere?

 

Tok du den størrelsen legen sa passet til deg,eller tok du større?

 

Håper noen vil svare meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor vondt vil du si det var etter operasjonen? Veldig ubehalglig, men tok sm.stillende som legen skrev ut og det gikk helt greit.

 

Hvor lenge var det vondt? 3-4 uker med litt ubehag ca.

 

Når klarte du å bære barnet ditt igjen? min var veldig liten så løftet han opp fra sengen å slikt. men husker ikke hvor lenge før jeg bærte han rundt om.

 

Kan man bruke skrå etter operasjonen? (er røyker,så tenkte skrå er bedre å bruke da) dette er jeg usikker på

 

Er du fornøyd med størrelsen du tok,eller ville du ha tatt mere?

Fornøyd, ville bare ha "normale" pupper.

 

Tok du den størrelsen legen sa passet til deg,eller tok du større? Jeg sa jeg bare ville "fylle opp litt", så jeg tok det han anbefalte ja"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er operert for en uke siden og har litt stølhet enda men smerter kan jeg ikke si jeg har hatt da jeg har gått på veldid sterke oksycontin første 3 dagene så da kjenner man selvsagt ingenting ellers gikk jeg på pinex forte 2 dager nå ingenting. Må bære min lille gutt på 10 kg inn i bil ol mens mannen er på jobb men prøver å gjøre det minst mulig da jeg er redd kapsling men litt bæring er uunngåelig. Men for å si det sånn er det mange som sier at det er så enkelt ol men det er faktisk en operasjon og det kjenner man på kroppen. Kjenner dette like godt som da jeg tok keisersnitt ikke at det er smerter men man er redusert i hva man kan foreta seg og kan ikke gå lange turer ol. Skal sies at jeg opererte 400 gram bak muskel. hvis du opererer foran kan du slippe litt billigere unna og være mer mobil tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

 

Jeg skal operere bak muskelen, siden jeg har så lite brystvev.

Har tenkt at mannen min får ta fri en uke siden jeg har en 1 åring hjemme.

 

Får man resept fra legen som opererer på smertestillende?

Hvor lenge fikk dere beskjed om å ha på sportsbh?

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vondt vil du si det var etter operasjonen?

Jeg er slank å har liten underhudsfett å la protesene under brystmuskelen, ble helt gul mellom puppene var jævelig vondt for å si det mildt, greide ikke reise meg opp selv, bare jeg strammet en muskel i overkroppen kjente jeg det i brystet. Men ble mye bedre ca annenhverdag,gikk altså fort fremover.

 

Hvor lenge var det vondt? Husker ikke, den første uken var jeg sengeliggende,andre uken oppe å gikk hjemme..

 

Når klarte du å bære barnet ditt igjen? Tok det før jeg fikk barn, men husker at jeg kjente det godt når jeg løftet 2 uker etterpå. Om man velger å legge de oppå muskelen tar legningen mindre tid å det er mindre vondt!

 

Kan man bruke skrå etter operasjonen? (er røyker,så tenkte skrå er bedre å bruke da)

Røyking MÅ du slutte med en god stund før operasjonen, ville holdt meg unna alt sånt i tiden etterpå og. Jeg fikk blødning i brystet under oppvåkningen å det innebar ny operasjon uten bedøvelse (gikk så fort at sovemedisinen virket før bedøvelsen å dette var grusomt)-men en risiko man tar, så om skrå har samme innvirkning på healing av huden og blodet som røyk har så ligg unna det, er ikke verdt det medtankepå infeksjon og bløninger.. er ikke så liten risiko man tar,er mye som kan skje men i aller fleste tilfellene går det bra..

 

Er du fornøyd med størrelsen du tok,eller ville du ha tatt mere? er fornød,tok 260.ba de om å fylle med det det var plass til. om du har stramme/små bryster fra før er det lite trolig at du kan velge str..jeg ønsker kanskje litt mer men vet ikke om jeg gidder å ta ny operasjon bare for det.. svære pupper er ikke så veldig "fint" egentlig..det viktigste er at man er fornøyd med seg selv:)

 

om legen sier 300gram fordi det er mest naturlig er det fra en eksperts synspunkt. ville ikke gått over 430 om ikke du er stor i kroppen.. men uansett du skal bære disse brystene resten av livet,ditt valg. lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 50 kilo, men puppene er ikke små og stramme:p

De er små,men slappe og rynkete. Er egentlig bare løshud jeg har til pupper. Så er spent på hva legen mener jeg skal ha.

Tenkte en liten c-cup og ikke mere enn 300g.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 50 kilo,men brystene mine er ikke små og stramme:p De er små,men slappe og rynkete og ser ut som innskrumpete rosiner. Har egentlig bare løshud til pupper!

Tenkte jeg skulle få en liten c-cup og ikke mere enn 300g.

Er spent på hva legen mener jeg burde ha:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ resepter på alt i en mnd? jeg fikk tabletter som varte 5 dager...kunne ønsker jeg haddde litt mer pinex forte men men må vel regne med å ha litt vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...