Gå til innhold

Noen som bor i ålesund el kommunene rund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale å bo i indre bydel i Ålesund (Vegsund, Blindheim, Flisnes, Emblem). Gode barnehager der: Heimdalen, Vegsund, Blindheim. Koselig i Langevågen, men det blir en del kjøring hvis dere jobber i Ålesund da.

Anbefaler også indre bydel, men kanskje ikke så langt ut som Spjelkavik. Er oppvokst i indre bydel selv.

Litt sprengt skolekapasitet er det vel. Men barnehageplasser er det såvidt jeg vet, nok av.

Men øyene(Valderøy, Giske, Vigra, Ellingsøy) er også i ferd med å bli veldig populære, siden man ikke lenger betaler bompenger gjennom tunnelene. Boligprisene der kommer nok til å stige i årene framover, så kan lønne seg å få tak i noe nå.

Indre Sula(Bjørkavågen, Solevågen) har også opplevd mye nybygging og en sterk tilflytting til siste årene, så det er også populære områder.

Takk for innspill, vi skal begge jobbe på sykehuset så er jo ikke midt i Ålesund. Litt vansklig å skal flytte til et sted man ikke er kjent, vil liksom vite litt hva jeg går til.. Hørte fra en bekjent at det er lett å få seg b.hageplass på de "store" b.hagene.. men vi får se, håper på å få de inn på barnehagen til sykkehuse. men det var vist kulur som hadde tatt over den, ikke heelt oppdatert enda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...