Gå til innhold

Nå skjer det igjen

b3011

Anbefalte innlegg

Har vært på St. Olavs og tatt ultralyd av min 12 uker gamle etterlengtede baby... Der ser de fort at ikke alt er som det skal.. Ser ut til at det er Trisomi 18 pga misdannelser..Sitter og venter på svarene på morkakeprøven nå....Men legene ga meg ikke noe håp egentlig, så blir nok fødsel til uken.. For to år siden var vi igjennom det samme men da var det en kjempestor hjertefeil som var årsaken.. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette.. Begynner å nærme meg 40 år også, så dette var liksom det siste forsøket..

Vil bare avslutte med å si at jeg føler med dere alle i dette forumet......

Nå kom telefonen jeg ikke ville ha.. det er trisomi 18 med store misdannelser. Det er bare så urettferdig.. Jeg klarer det ikke

Fortsetter under...

Hei

Så trist føler med deg. Har opplevd det samme Trisomi 13 hadde min datter.Hvis det er noen trøst er dette veldig skjelden. Og du er ike 40 enda så du er bare ungjenta i følge genetikkeren på Ullevål. Som forøvrig var på puls på nrk på mandag. Håper det går bra med deg videre. Det er så urettferdige at vi litt opp årene skal oppleve dette. Vi har ikke så god tid. Du får ta en dag av gangen og ta den tiden du trenger.

Føler med deg

• 2 måneder senere...

Uff, min hadde også trisomi 18, de fant det ut da jeg var 20 uker på vei, så 9. mars i fjor valgte jeg å avbryte svangerskaper i og med han ikke var levedyktig... Føler virkelig med deg, men som alle har sagt til meg, er at det skjer kun EN gang, er gravid igjen nå, 15 + 4, og alt er bra med babyen min, ingen tegn på trisomi 18, som det egentlig ikke var noen fare for alikevel, det er veldig lett å si, for jeg vet ikke helt hvordan jeg ville taklet å måtte gå igjennom det 2 ganger, men siden det ikke er noe som går i genene dine er det iallefall ingen fare for at det skal skje igjen... Så om du orker å prøve igjen, så lykke til.... Ser det skjedde i april, så håper du føler deg bedre nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...