LykkeligSomMamma Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Sannelig var det ikke en liten tass på ultralyden i dag Hadde gruet meg masse, slapper aldri helt av i dette gamet. Men der var det en liten jellybean med bankende hjerte og visstnok perfekt plassering perfekt størrelse for 6+6. Her tar vi ikke noe for gitt, men det er flott og en gave å få oppleve å komme så langt. Nå er det "bare" resten igjen - håper den sitter til i november
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 SÅ fantastisk!! <3 Gratulerer så mye! Sterk liten tass h*n der Dette må være en lykkelig fredag i husholdet Med hjerteaktivitet, er jo oddsen laaaangt over på deres side, for at dette blir den etterlengta lilla klumpen God helg! Klem
Phoenix1 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 ÅÅÅåå....!! Hurra!! :) Gratulerer med liten jellybean!! :) Jeg gleder meg til jeg får se jellybean'en våres den 26.4. :) Hååååper alt ser bra ut der inne te meg og. Enig med deg, man slapper aldri helt av nei.... Men dette va gode nyheter da! Kos dere masse med dette og ha ei topp helg!
lykkeliten1 Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Å gud, så heldig du er! Gretulerer så mye....og lykke til!
Høst72 Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Gratulerer så mye! Det er så utrolig deilig å se, jeg klarte å slappe av litt mer etter tidlig ultralyd da jeg var gravid. Lykke til videre!
*mary had a little lamb Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Åååå så herlig Cathy*. Gratulerer så mye. fantastisk at den lille spiren din har klort seg fast. Håper den blir der inne nesten helt frem til jul :-). Jeg er 5+5 i dag, UL i uke 9 og tiden går sååå sakte....
MK73 Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Cathy, gratulerer så mye! Det var gode nyheter! Når i november blir termin da? Hvordan er det med symptomene, har du det OK? Det er spennende uker, dette! Jeg krysser alt jeg har for at spiren oppfører seg fint og blir i hulen sin lenge, lenge :-)
villevilla Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 ÅÅ så hærlig, Gratulerer så masse!!!! Krysser alt for at den sitter der helt til november:)
LykkeligSomMamma Skrevet 3. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2011 Tusen takk alle dere fine BIM-damer! Vet ikke helt om jeg har skjønt det ennå, uvirkelig følelse. Mk73- termin ca en måned etter deg Er i fin form, bare trøtt og uggen. Merker at det skjer noe liksom, men foreløpig under kontroll. Litt gråtetokter og sånn så mulig kona mener noe annet:D Hva med deg?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 Gratulerer kjære dere ;O). Fantastisk moro !!! Klem klem
Mumrikken :) Skrevet 3. april 2011 #11 Skrevet 3. april 2011 Sååå supert!!!! ) Fantastisk følelse )) Klem
MK73 Skrevet 4. april 2011 #12 Skrevet 4. april 2011 Så bra :-) Jeg har hatt MYE symptomer denne gangen, så vi får håpe på at det er et godt tegn (i alle fall kombinert med at jeg tangerte min forrige rekord sist torsdag, og idag er 12+4). Superkvalm hele døgnet, oppkast, hodepine, svimmelhet, trett, trett, trett ;-) Humørsvingninger har det ikke vært noe særlig av, men etter ørten IVF vet jeg av erfaring at jeg vanligvis ikke reagerer følelsesmessig på hormoner i særlig grad. Mine følelser reagerer på andre triggere. Har på generell basis blitt litt bedre siste uka, men har fortsatt dager der jeg er skikkelig dårlig. Får bare satse på at de blir stadig færre og sjeldnere.
Stjernemagnolia Skrevet 4. april 2011 #13 Skrevet 4. april 2011 Hvilken glede det må være å se en liten med bankende hjerte! Gleder med deg og dine og ønsker alt godt fremover. MK73, tenk nå er du 12+4 allerede! Hvilken lykke det må være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå