A_K Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 De måtte komme de også... Bruker salve, noen som har andre gode tips??
eskil2687 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Jo har hatt det i flere mnd,men har ikke brukt noe enda jeg. Har kjøpt salve men har ikke brukt den da jeg ikke har hatt noe vondt av dem enda. Skal ta KS om 13 dager,så nå bryr jeg meg ikke noe om det lenger hvis dem ikke bli veldig vonde. Men snakk med apoteket,dem vet råd. Lykke til:))
sisten Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Har dinglebær jeg også. Vondt JA.... Kan kun bruke alcosanalkrem da de andre kan trekke inn til barnet... Får ta en hestekur senere :-)) hehe...
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 jeg fikk en krem med litt kortison i av legen da mine var helt ekstreme en periode.... fikk beskjed om å smøre 2 ganger daglig i en uke å så skal di vist fjernes etter fødselen.
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Rumpa i været, is på, deretter prøv å dytt inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå