Gå til innhold

Noen her som er "Den andre"? Fortelle? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke lenger, men var.

Traff han gjennom felles venner, og det var et slags klikk med en gang.. Visste at han hadde samboer, og at de hadde vært sammen i ca. 5 år. vi møttes innimellom, og da jeg var på bursdagsfest med vennegjengen kom han også. Han skulle ikke drikke, så når vi skulle ta bussen for å dra på by'n kjørte jeg med han i steden. Endte med at vi dro hjem til en kompis av han, og hadde uforglemmelig sex! Etterpå lå vi lenge å prata, og sovnet, før han kjørte meg hjem utpå morningen. Da hadde han 31 ubesvarte anrop fra samboeren husker jeg... Regnet ikke med å se han igjen etter det.

 

Dagen etter dukket han opp hjemme hos meg, for jeg hadde glemt igjen kjedet mitt. Kyssa litt, men ikke noe mer. Men derfra gikk det bare en vei, og vi møttes ca. 2 -3 dager i uken etter han var ferdig på jobb. Alt var så spennende, og vi hadde det utrolig bra sammen! Hadde sex overalt, hjemme hos meg, hos han, i bilen, hos kompiser, ute osv. Fikk ikke nok av hverandre! Når jeg var hjemme hos han prøvde jeg ofte å glemme igjen ting så dama hans skulle merke noe..:P Men han oppdaget det alltid:P

 

Jeg bodde på den tiden hjemme hos mamma og pappa, så de trodde jo vi var kjærester, siden han sov hos meg fra fredag til lørdag hver eneste helg... Alle vennene våre visste om dama hans, men hun ante ingenting. Hadde mye dårlig samvittighet ovenfor henne.

 

Etter å ha holdt på slik i ca 5mnd. sa jeg at nå var det nok! Vi hadde flere ganger prøvd å holde oss unna hverandre, men det gikk ikke...

Dagen jeg sa stopp skjønte han at det var alvor. Vi var oppe hele natten og snakket, og dagen etter dro han hjem å gjorde det slutt med dama.. Han hadde jo ikke noe sted å bo, så jeg måtte fortelle mamma og pappa at jeg hadde vært "den andre" hele tiden, men nå var det oss, og om han kunne få bo hos oss til vi fant noe eget. Han flyttet inn samme dag, og nå 6 år senere er vi fortsatt lykkelige sammen! Hender vi treffer x'en og da skravler vi litt.. Det ble faktisk til det beste for alle parter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den andre, men nå er jeg "the one and only". Kan jo si det sånn at i den perioden vi hadde et seksuelt forhold (10 mnd) så hadde ikke han og kona sex en eneste gang, så forholdet var dødt fra begges sider. Ingen i familien eller omgangskretsen ble spesielt lei seg eller overrasket da det endte med skilsmisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke, men jeg har vært det.

Forholdet varte i to år og han giftet seg med kona si mens vårt forhold pågikk. Jeg visste at han aldri kom til å gå fra henne og det var helt ok for meg. Han var alt jeg kunne ønske meg der og da men visste at vi uansett ikke hadde noen fremtid sammen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg var det i går, og føler meg helt elendig i dag =(

 

hadde en fling med en mann i et år, sist jeg så han var for 8 år siden. I går kom han hit for å befare noe i leiligheten min, og så havna vi i senga. Han hadde vært her i 2 minutter!!! før han heiv seg over meg, og jeg, mitt brødhuet, tapte kampen mot fornuften på en brøkdel av et sekund.. AAARRRGGG!! Jeg lærer ALDRI når det gjelder den mannen =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært, men vi hadde faktisk aldri sex! Kun stormende forelsket, kyssing, gjorde ting sammen. Vi valgte å gå hver til vårt, men tenker noen ganger på han. Er glad for utfallet da, tror ikke jeg kunne stolt på han et sekund i et fast forhold. Men spenningen var en opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...