Gå til innhold

Dere med mindre pene barn, blir dere av og til misunnelige på oss med vakre barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lille HI spøkeren vår!

Du vet jo at alle barn er vakre i morens øyne, så da blir det vanskelig å få noen seriøse svar her vet du.

Mitt barn er det vakreste i verden, men jeg kan fint se på andres barn og tenke "for et nyyydelig barn".

Men sånn er det jo med voksne også. Noen er pene, andre mindre pene, og gudsjelov for det : - )

Nå har jeg normale barn, men forstår ikke helt hva HI vil fram til med dette innlegget. Jeg vil tro at de som har barn som er født med feks hareskår ol. helst skulle sett at barnet ikke hadde det, men man er jo akkurat like glad i barnet uansett hvordan det ser ut på utsiden.

Når det kommer til barns egenskaper så er jeg mest glad for at barna mine er friske og reale barn, at de er pene i tillegg er jo fint det, men det er ikke det som er viktigst. Både jeg og mannen er normalt attraktive mennesker, vi skiller oss ikke ut på noen måte. Jeg tror det for de fleste er lettest å være gjenomsnittlig. Skjønnhet er jo bare et skall, det er viktigere å være et godt menneske¨tvers igjennom.

Måtte bare le når jeg leste overskriften :o) For du vet at de fleste mødre syntes de selv har vakre barn.

I mine øyne så er Oliver den vakreste gutten som finnes, så jeg blir ikke misunnelig på andre som også har pene barn ;o) hehe :o)

Annonse

Da min førstefødte var nyfødt og vi fremdeles var på barselavdelingen husker jeg at jeg syntes synd på de andre mødrene som hadde fått så stygge barn. Jeg regnet med at samtlige var misunnelige på min lille,skallete og srukkete baby:-) Etter at rusen fra lystgassen var fullstendig ute av kroppen innså jeg at dette kanskje ikke stemte helt med virkeligheten.

Jeg syntes at min baby var den fineste på hele barselhotellet, og at "alle" måtte jo se det. Nå er han 7 mnd og fortsatt den fineste babyen i mine øyne. Men nå som den rusen har lagt seg så vet jeg jo at ikke alle synes det :P Men han er fin, det er han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...