Gå til innhold

Er bare såvidt jeg tør å melde meg inn her...

Anbefalte innlegg

.. med min forhistorie...

Opplevde SA i april 2010 og MA i oktober 2010.. Og denne gangen tok det 2 forholdsvis svake tester i løpet av denne uken som er uken ETTER IKM. Men i dag tok jeg en digital som viste "Gravid", så da stoler jeg på at det stemmer, selv om symtomene er nærmest fraværende i forhold til de 2 svangerskapene som ble avbrutt forut.

Bare mensmurringer foreløbig... Håpe på at det er et godt tegn..

Det rare er at termin iflg. beregningen er 4.des... AKKURAT den samme dato som ved SA i april i fjor... Helt merkelig med tanke på hvor ustabil syklus har vært etter de 2 avbruddene.

Så nå skal jeg ta Albyl-E som hjelp for sikkerhetsskyld, og håpe inderlig på at det lykkes på 3.forsøk og at lillemor blir storesøster! :)

Fortsetter under...

Velkommen hit og lykke til, håper det går bra denne gangen:-)

Fryktelig tungt å miste, har gjort det selv 3 ganger. Har nå en spire, men det er litt komplisert og har fått beskjed om å legge lista LAVT.

Ser det er flere som går på Albyl-E, hva hjelper det mot?

Jeg har nemlig et Hematom i livmoren som forårsaker kraftige blødninger, bland annet styrt blødninger og klumper og flak med koagulert blod! Og jeg tenker at Albyl-E må ha noe å med blodet å gjøre.

Tusen takk for hyggelig velkomst. :)

Albyl-E er blodfortynnende og jeg har fått det anbefalt for at blodgjennomstrømningen skal være på topp. Har nettopp vært å hentet ut resepten og på "boksen" står det at det i små doser hindrer dannelse av blodpropp. " Gir ØKT blødningstendens.." Litt skummelt, for det høres jo helt motsatt ut av det jeg ønsker... men får stole på gynekologen.." Jeg vet ikke om det treffer ditt bruksområde. :)

Håper alt går bra med deg! :)

Gratulerer så mye.. Er sjøl berre innom å titter... Positiv test på tirsdag men litt farga utflod på onsdag har gjort mg urolig... Hadde 1 sa før vi fikk unge nr1 og no en ma i nov... Så er egentlig livredd.. Har tatt blodprøve for å sjekke stigning så d blir spennende... Gru/gleder meg til svaret... Håper d ikke kommer mer farge på utfloden og at d går bra m oss alle:)klem

Tusen takk for hyggelig velkomst. :)

Albyl-E er blodfortynnende og skal hjelpe på blodgjennomstrømningen. Nå har jeg nettopp vært å hentet ut resepten og på boksen står det at det "gir økt blødningdtendens". Høres egentlig litt omvendt ut av hva jeg ønsker, men får stole på at gynekologen min vet hva han gjør... ;) Men har jo lest om mange her inne som har blitt satt på det etter å ha mistet flere ganger.

Vet ikke om det kan hjelpe deg.. :)

Håper det går bra med oss begge! :)

Annonse

Håper alt går bra håp_84! Kjenner deg igjen fra "Ufrivilligforumet".. Er ikke så aktiv der, selv om jeg er inne å titter... Er mest bare opptatt av å sjekke om det kommer opp noen solskinnshistorier der merker jeg.. :) Blir vel sånn..

Prøver å holde motet oppe så godt jeg kan, men vet godt etterhvert at vi ikke er dem som kommer enklest til barn... Vår første på 2 1/2 er resultat av prøverør, men etter at jeg for 2 år siden fjernet en betent eggleder og samtidig brent cyster på eggstokkene (mens de likevel var inne der..), har vi utrolig nok opplevd å bli spontant gravid 3 ganger på 1 år. Så er det bare å få beholde som gjenstår da.. Håper kroppen har funnet ut av det nå. :)

Tenke positivt, tenke positivt, tenke positivt!

Tror jeg må skrive det på speilet på badet når jeg kommer hjem.. :)

Gratulerer så mye :) Jeg husker deg fra sliterforumet, alltid kjekt å se at slitere klarer det. Håper det går bra denne gangen, krysser alt jeg har fo deg!

Kan legge til at dette svangerskapet tar jeg albyl-e og crinone som sist, så håper det holder spiren på plass. Er 7+6 idag :)

Kirsty! Så koselig, husker jo deg! :)

Ja, vi har vurdert crinone her også... Men iflg gynekologen min skal det ikke være nødvendig... Hmm, men tror jeg har en eske liggende fra forrige forsøk... Hvis de ikke har gått ut på dato da..

Håper vi følger hverandre helt frem! :) Iflg beregningene fra siste mens er jeg 5 uker i dag, men fikk positiv EL-test 13.mars så er nok noen dager kortere enn det.

Fikk være gravid i et helt døgn denne gangen! WOW! Skikkelig korte svangerskap vi er nede i nå gitt!

Begynte å blø allerede på ettermiddagen på lørdag og på kvelden var det ganske klart at dette ikke var særlig uskyldig..

Så da kan jeg etter 6 år på BIM melde meg inn i ENDA et forum etter å ha mistet for 3. føkkings gang på et år; Habituell abort her kommer jeg!

Merker at jeg begynner å bli ganske sinna... : /

Nå hadde jeg håpet om at jeg igjen skulle slippe å møte en termindato uten å ha ny spire på gang, men dengang ei...

så utrolig trist å lese Filippa! Sender deg en stor klem! Du vil finne masse bra tips inne på habituell forumet, anbefaler deg veldig å ta crinone sammen med albyl neste gang fra positiv test (jeg tester alltid før ikm for å begybnne kjappest mulig på de). Mange habituelle abortere som klarer det på crinone og albyl, selv om det ikke er en mirakel kur da. Håper inderlig dere finner ut av det.

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...