Gå til innhold

Knust skjerm på HTC.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dekkes dette av innboforsikring? Noen som vet??

F... altså. Er det mulig å være så klønete.... grrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det må du sjekke med forsikringen din. Tviler på det. Men om den gjør det så har du vel egenandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ja. Helt sikkert, men den er vel mindre enn det er å kjøpe ny telefon. Får sjekke med forsikringsselskapet da. Takker ellers for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tegna "idiotforsikring" på tlf da du kjøpte den, så vil den sikkert dekke det. Mange syns det er unødvendig, men da jeg kjøpte svindyr tlf, tok jeg ingen sjanser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Per dags dato har jeg ALDRI hatt bruk for forsikringen, men NÅ trenger jeg virkelig en "idiotforsikring". Har forsikring på tlf. kom jeg på så jo takk, så da kan jeg jo bare glemme innboforsikringen. Svimehue i dag altså. Sambo trodde det var en dårlig aprilspøk når jeg ringte i min fortvilelse og fortalte om min stakkars moste tlf.

 

Som mange andre har jeg sikkert flere og dyre forsikringer enn jeg trenger, men man vet jo aldri når man får bruk for dem. En gang må jo være den første for meg også.

 

HI.

 

"Idioten" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, jeg var i akkurat samme situasjon for noen mnd siden. jeg hadde ny HTC mobil å klarte å knuse skjermen da den kom i klem i bildøra, hadde den i lomma på en lang cardigan.. å jeg som ikke hadde kjøpt idiotforsikring. jeg ringte min forsikring å spurte men verken reise eller innbo dekket mobil. så det jeg gjorde var at jeg ringte netcom å kjøpte en idiotforsikring, så ringte jeg tilbake 2 uker etterpå.. å da var tilfeldigvis mobilen knust gitt.. så fikk jeg reparert den gratis :P noen ganger må man være litt sleip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn kjøpte iphone 4 og mistet den. Kjøpte med forsikring vedr kjøpet. Har poletianmeldt tapet og gjort som forikringen sa ein skulle gjøre. Har godt 4 mnd og NULL kominikasjon fra dei.

 

Kjøper du forikring gjom forhandler blir du lurt. Du kan like godt kaste pengane ut glaset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...