Gå til innhold

Hvem tør å innrømme utroskap her da? Kom an, vi er på anonym ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var utro mot min eks. fortalte han og han var villig til å tilgi. Jeg skjønte heldigvis at noe var riv ruskende galt med forholdet vårt.

Vi gjorde det slutt og er heldigvis gode venner.

Vart ilag med han jeg lå med noen år senere, og er ilag enda 8 år etter:-) Har forresten aldri vert utro mot han.

Fikk orgasme på et massasjeinstitutt en gang. Jeg nølte litt da den mannlige massøren kom så nær kjønnsleppene mine, men ga tegn til å fortsette da han spurte om jeg ikke også ville ha intimmassasje. Det var deilig, men angret i lang tid etterpå.

Jeg var det mot eksen,med han jeg er forlovet med idag. Bare noen stjålne kyss før jeg gjorde det slutt.... Men kunne like gjerne gått hele veien.alle trodde allikavel jeg hadde gjort det. Men stjålne kyss er også utroskap!! Er gode venner med eksen idag(vi har et barn sammen )

Har aldri vært utro mot forloveden min! Og kommer heller aldri til og være det! :)

Annonse

Hva som defineres som utroskap er vel ganske varierende. Noen syns et kyss/klining er på grensa, mens andre farer opp for en klem/kyss på kinnet. Verden er ikke og vil aldri bli så svart hvitt ;)

Nope, aldri vært utro mot mannen min.

Men skal innrømme at jeg sikler etter en mann jeg tar bussen med inninellom. Og han gir meg flørtende blikk tilbake, selv om jeg vet han har samboer og barn...

Ja dessverre. Jeg er det ikke nå lengre.

Det ble aldri oppdaget men jeg gikk med konstant vondt i magen og angst for å oppdages. Når jeg var hos han andre og telefonen min ringte vrengte det seg i hele meg av dårlig samvittighet.

Jeg er fortsatt sammen med ham ja, forholdet til han andre varte i nesten et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...