Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 1.april ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag 5 dager igjen til KS og var hos min siste jordmortime. Alt er i tipp topp stand ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager over tiden.........

Skrevet

25 dager igjen her. Og sikkert noen dager til. April skal liksom være måneden, men har på følelsen at det blir maibaby på meg gitt.

Skrevet

7 dager over termin her. Har heldigvis litt mer energi enn i går, for begge ungene trasser mer enn normalt og minstemann har blitt en ekstrem mammadalt de siste dagene :S

Skrevet

35 dager igjen.. :)

Skrevet

36 dager igjen :)

Skrevet

23 dager igjen her - straks fødeklar ;)

Skrevet

15 dager igjen :) spent, spent!!!!

Skrevet

29 dager igjen:) ENDELIG i april, men kanskje hun kommer i mai..

Skrevet

0 dager - termin i dag!

Men nå er vi inne i en ny måned, og jeg får GARANTERT april barn (selvtrøsting)

Skrevet

48 dager til termin

27 til permisjon

Skrevet

12 dager igjen <3 slimproppen begynte å komme ut for 2 dager siden! Så håper da at noe snart skal skje, vil bli ferdig med fødselen :))

Skrevet

6 dager over termin. Har vært på overtidsvurdering på sykehuset og blitt godt tøyd. Så får vi se hva som skjer :)

Skrevet

28 dager igjen til termin =)

Håper ikke jeg må gå alle dagene over....for det har jeg egentlig ikke tid til =P Skulle helst vært i konfirmasjon til lillebror den15 mai, og 14 mai er siste dagen jeg har lov å gå over. *spennende*

Skrevet

21 dager igjen og da regnes jeg vel som fødeklar :)

Skrevet

29 dager igjen :)

Skrevet

21 dager igjen til KS :)

Skrevet

51 dager, så snart passeres enda en "magisk grense". Og når jeg har passert 50 dager, kan jeg vente på å bli høygravid. Så godt med mange punkter som gjør at en ser at det faktisk går litt fremover.. ;o)

Skrevet

1 dag igjen.. blir gøy med aprilbarn, og heldigvis ser det ut til at det ikke blir et aprilsnarr-barn heller:) kjip dag å ha bursdag på.

Skrevet

23 dager :-)

Skrevet

64, og fullt sykemeldt, så kjeeeeeeeder meg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...