Gå til innhold

Hehe, aprilsnarr spøken gav meg litt dårlig samvittighet ;)


Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Kollegaene mine dro til Køben i går for å være med på en tattoomesse, jeg skal i 100 årslag til samboers oldemor på lørdag, så jeg flyr ned på søndag for å få med meg de siste dagene.

 

Ringte de istad, og hadde en så fortvilet stemme jeg bare kunne :

 

"Har dere fått med dere nyheter fra Norge i dag eller? Det er snøstorm, og alle veier er nedsnødde. All offentlig transport er stoppet og fly kansellert, de anbefaler alle til å holde seg inne de neste dagene, så ser ikke ut som om jeg får kommet på søndag:("

 

Forventet litt uff og ånei, men her tilbød de seg å kjøre og hente meg!? Herregud..hehe, godt å vite jeg er ønsket da, hehehe. Hadde tenkt å holde på spøken i noen timer, men jeg ga fort opp og ropte aprilsnarr..uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Var virkelig ikke det som var meningen med dette innlegget..dumt for deg at du oppfattet det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi :) God tur!

 

 

 

Tips til hva jeg kan lure mannen min med i dag da ? Han er klar over at det er 1. april, så jeg må være veldig lur;) I går kveld sa jeg til han "Gleder meg til å se på nyhetene i morgen", og han skjønte ingenting. Fikk melding av han nå "Haha, først nå skjønner jeg hvorfor du gledet deg til å se på nyhetene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Hmm..hva med noe som at du skulle begynne på middagen og det begynte å brenne i stekepanna og at vifta smelta (vifta over ommen) Det har skjedd meg, så det er ikke helt usannsynelig? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...