Gå til innhold

Hehe, aprilsnarr spøken gav meg litt dårlig samvittighet ;)

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Kollegaene mine dro til Køben i går for å være med på en tattoomesse, jeg skal i 100 årslag til samboers oldemor på lørdag, så jeg flyr ned på søndag for å få med meg de siste dagene.

Ringte de istad, og hadde en så fortvilet stemme jeg bare kunne :

"Har dere fått med dere nyheter fra Norge i dag eller? Det er snøstorm, og alle veier er nedsnødde. All offentlig transport er stoppet og fly kansellert, de anbefaler alle til å holde seg inne de neste dagene, så ser ikke ut som om jeg får kommet på søndag:("

Forventet litt uff og ånei, men her tilbød de seg å kjøre og hente meg!? Herregud..hehe, godt å vite jeg er ønsket da, hehehe. Hadde tenkt å holde på spøken i noen timer, men jeg ga fort opp og ropte aprilsnarr..uff

Fortsetter under...

Hihihi :) God tur!

Tips til hva jeg kan lure mannen min med i dag da ? Han er klar over at det er 1. april, så jeg må være veldig lur;) I går kveld sa jeg til han "Gleder meg til å se på nyhetene i morgen", og han skjønte ingenting. Fikk melding av han nå "Haha, først nå skjønner jeg hvorfor du gledet deg til å se på nyhetene".

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Hmm..hva med noe som at du skulle begynne på middagen og det begynte å brenne i stekepanna og at vifta smelta (vifta over ommen) Det har skjedd meg, så det er ikke helt usannsynelig? Hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...