Gå til innhold

Har dere erfraing med BRIO HAPPY DUO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi vurderer å kjøpe Brio Happy Duo til den kommende babyen.

Kan noen komme med synspunkter og erfaringer rundt den vogna??

Trenger at noen sier noe om vogna hvis de har brukt den, sånn at jeg vet om det er noe å satse på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Brio Happy og jeg elsker den!

Lett å trille, ikke for tung å løfte, kommer frem over alt (selv på mange cm nysnø), robust og med god demping. Så du kan virkelig kjøre på! Hehe! Har brukt både bagen og sportsdelen og er strålende fornøyd.

Det er kanskje litt mer en "ut på tur"-vogn, enn en cafe/shopping-vogn.

Når det er sagt så har jeg manøvrert meg rundt i de trangeste buttikene uten problemer.

Jeg har ingen problemer med å anbefale vognen.

Skrevet

Jeg har hatt den og anbefaler den ikke!

Den er tung (13 kg), tung å manøvrere, bred (et herk når en skal handle på matbutikken), i tillegg er den ganske strid. Sliter/slet med bekkenløsning så for meg var denne vogna helt feil.

Robust er den jo, så skal du gå turer i snø eller på grusveier osv så må du nok ha en vogn av denne typen.

Denne gangen går vi for Bugaboo Cameleon som kun veier 9 kg, har svingbare hjul, lett å manøvrere, lett å slå sammen, lett å komme seg rundt med osv. Bor i by da, og denne er nok en typis byvogn.

Jaja, ble litt reklame for den nye vogna ser jeg - men tok det med for å vise den store forskjellen ifht Brio Happy Duo.

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Happy med svingbare forhjul. Virker helt ypperlig, den er smal og veldig lett å legge sammen. Samtidig er bagen dyp og romslig,og selve vognen er såpass høy at en ikke trenger å sitte på huk for å hilse på babyen. Kan absolutt anbefale denne. :)

Skrevet

det at den er tung, vil jeg påstå er feil informasjon... den er lettere enn simo kombi, da understellet er av aluminium. den er stødig å go å trille. jeg skulle kjøpe den før jeg fikk tilbud om den jeg har nå. eneste grunnen til at jeg har den jeg har er fordi den er brukt og billigere. brio happy er en meget pen vogn, men den har kansje ikke den største bagen. ellers har jeg bare pene ting å si om den.

Skrevet

Brio happy kommer med flere typer understell, disse veier litt forskjellig. Jeg har en med kompaktunderstell og lufthjul. Denne veier nok en del mer enn de med letttvektsunderstell og luftkanalhjul. Jeg har likt vogna veldig godt. Bagen har vært mer enn stor nok for oss, er begrenset hvor lenge en trenger bag. Babyen blir gjerne såpass nysgjerrig etterhvert at en bag ikke fungerer.

Skrevet

For meg ble vekta hovedproblemet, siden jeg hadde bl og ikke kunne løfte den inn og ut av bilen uten å bli helt ødelagt.

Syns den var ganske strid både når det gjaldt kjørekomfort og legge sammen/sette opp.

Bagen er stor og god da, men det har du i så mange andre vogner. Begynte med sportsdel tidlig pga nysgjerrig unge som nektet å ligge flatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...