Gå til innhold

Vendbar trehjuling med god plass - finnes det?


♥ Snøblomst ♥

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter sportsvogn til lillebror på 6 mnd. Tenkte å skifte over nå når våren er her.

Nå har vi Emmaljunga Duo Ege. Her vi bor er det mye svinger og bratte bakker, jeg synes denne er ganske tung på trilleturer.

Til storebor hadde vi TFK joggster twist, super å trille, men likte ikke å ha han vendt fra meg på tur.

 

Finnes det en trehjuling som har god plass til store gutter, er fin å sove i og som er vendt mot meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er pga det svingbare hjulet du vil ha trehjuling finnes det også mange med 4 hjul hvor to er svingbare og trillkomforten er da like suveren.

Jeg elsker 3-hjulinger, men skulle jeg kjøpt en ny sportsvogn med vendbar sittedel hadde det blitt en Bugaboo Bee som har to svingbare hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Visste ikke at det fantes vogner med to svingbare hjul, he he!

 

Vet du om andre merker som også har det?

 

Kikket på Bee, men jeg ønsker en vogn som er fin å sove i ute i all slags vær og som er skikkelig romslig :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio Go

Easywalker qtro

Emmaljunga Nitro City

Bugaboo Cameleon

 

Alle disse er 4-hjulinger med svingbare fremhjul. Tror de skal være ganske romslige også. Men ta en titt på http://barnevognguiden.no Der finner du omtaler av det meste av vogner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar tol deg også TøffiTrynet☠ :o)

 

Var inne og kikket, men vanskelig å finne ut om de er vendbar eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har svart deg før, men både Nitro City og Bugaboo Cameleon har vendbare sportsdeler såvidt jeg har fått med meg ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥, og tusen takk for svar :o)

Tror ikke jeg har spurt om dette før her inne, kan hende du forveksler meg med en annen?

 

Nitro city ser jo super ut da! Men er det ikke egenlig en byvogn? Jeg trasker jo litt landeveier også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vey ikke hvordan plassen er, men mener at både teutonia og quinny har trehjulinger med vendbar sportsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quinny freestyle har 3 hjul,svingbar framhjul(som kan låses) og vendbar sittedel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...