Gå til innhold

Jeg vil gifte meg i Las Vegas! For så å fortelle familie å venner det etterpå.. :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heele slekta mi har store kirkebryllup, med alt å alle tilstedet. Gud å jesus prat i kirka å ja... Er ikke helt meg det der, så tenkte å snu heeelt om på den ;)

Gifte oss i Las vegas, til mine foreldres største frykt!! Komme hjem å ha middag og en heidundranes fest hjemme =)

 

Fler som har gjort noe sånt ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, Las vegas er nok litt sånn.. Men så har mannen såååå lyst å dra dit å... for å spille litt :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spilling som drar menn mot Las Vegas. Men strippere og horer for hver 5 meter, som ser svært bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok stripperne og horene som trekker en mann som skal dit med kjæresten for å gifte seg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lyst.

Personlig ser jeg på en slik fest som enhverannen fest. Morsomt nok, men ikke samme "plikt" til å møte opp eller liknende som hvis man var invitert til vielsen.

 

Er det sån dere ønsker det så gå for det, men ikke forvent at andre har sansen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på han drar dit meg meg for strippere å horer.. hehe :)

 

Neida, sikkert ikke alle som "liker det". Men regner med de fleste vil være med å feire oss =) HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde det for 12 år siden:)

Giftet oss i Las Vegas og hadde en topp ferie der i 10 dager! Vi hadde også en kjempefin fest da vi kom hjem igjen, og fikk ingen sure miner fra noen, selv om ingen visste noe på forhånd.

Det ble fest og moro og ekteskap, uten alt stresset og planleggingen. Vi kunne ikke vært mer fornøyd, og ville definitivt gjort det samme igjen. Kjenner to andre par som gjorde det samme som oss etterpå, den ene gangen visste vi det på forhånd og reiste sammen med de som giftet seg.

Anbefales, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i bryllupet til ei venninne i Las Vegas. Kapellet på hotellene er veldig fine, ikke no tacky over det i det hele tatt :) Og så kan dere jo dra på utflukt til f.eks Grand Canyon, en helikoptertur med champagne-lunsj i bunnen av dalen koster ca 3000kr per pers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...