Indigo 08-10-13 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Første barnet mitt fullammet jeg til 5 1/2 mnd, sluttet nattamming da han var 6 1/2 mnd, og fikk mensen tilbake ca. 8 mnd etter fødsel. Går nå og venter i spenning på å IKKE få mensen tilbake helt enda. Sluttet å fullamme ved 5 mnd (dvs. startet da å introdusere fast føde), nattammer fortsatt masse og gutten er straks 7 mnd. Hva tror dere? Ja, vet umulig å si. Men vi driver litt sjansespill her uten prev. Så går litt rundt å lurer på dette da;) Dere med flere barn, har dere fått mensen tilbake omtrent samtidig etter hver fødsel?
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Med første mann fikk jeg mensen tilbake etter ca 9 mnd, ammet i 20 mnd.(Fullammet i 3 mnd) Med andre mann fikk jeg den tilbake her om dagen, etter 7.5 mnd. Ammer enda. (Fullammet i 5.5 mnd) Synes den kunne ha ventet litt til, kan ikke si at den har vært savnet!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Første gang fikk jeg tilbake mensen allerede etter 4 mnd, men det var nok fordi jeg sluttet å amme da baby var 2 mnd gammel. Denne gangen ammer jeg fortsatt baby på 6 mnd mye, og har ikke sett snurten av tante rød enda, og takk og lov for det:D
Oktobergutt2010:) Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Fikk mensen tilbake etter 11 uker. Herregud...:! Fullammet fram til han var 8 uker og måtte stoppe helt grunnet medisiner. Så jeg var raskt ute, og uheldig......
Fru Pinne Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Jeg fullammer men fikk mensen etter 8 uker... Men da begynte jeg på minipillen så vet ikke om det er pga de kanskje
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 fikk mensen etter bare 5 uker, fullammet til knøtte var 7 uker
pifi med tre nurk Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Med første fullammet jeg til 6 mnd, fikk igjen mensen etter 4 mnd. Nå er lillegutt 5,5 mnd og enda ikke sett snurten av mensen. Han får litt grøt osv på dagtid, men spiser fortsatt endel om natten, da han elsker pupp, rett og slett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå