Indigo 08-10-13 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Tok en igår, var positiv på morgenurin, men negativ på kveldsurin. Brukte sånne billigstrimler. Skal sies at jeg ikke har fått menstruasjon tilbake etter forrige svangerskap. Nattammer en gutt på straks 7 mnd. Så tror ikke jeg får eggløsning/mens på enda en stund... Men hvorfor slo den positiv ut på morgenurin? Er det fordi LH-konsentrasjonene er høye da uansett?? Tusen takk for svar..
Carina har to små gull Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Høne_pøne fra Tromsø??? Husker deg fra sist du var her inne Prøver dere på enda en??? Er straks ferdig nå jeg, har 3 uker igjen til termin. Om testen var positiv kan det jo være at du er heldig å ha el nå, vet ikke helt hvordan det fungrer nån en ammer.... om du ikke allerede er gravid som gjør at testen er positiv... mange klemmer
Indigo 08-10-13 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Heisann:) Ja, det er meg:) Nei, vi har to tette og hendene fulle, så prøver ikke på en til, ihvertfall ikke enda. Men bruker ikke prev, så driver litt sjansespill. Har som sagt ikke fått mens tilbake, dessuten mangler jeg en eggleder, så hva er oddsa tenker jeg. (Et lite hjertebarn vil uansett være ønsket, om vi skulle ha oddsa mot oss;) Så utrolig hyggelig at du er fødeklar!! Synes det var nettopp at du annonserte du var gravid igjen. Tida flyg, for en klisjè! Lillegutten min her er straks 7 mnd. Håper du får en strålende fødsel. Kan virkelig anbefale de nye fødestuene på sykehuset! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå