Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 En venn av meg påstår dette. Vet noen om det er sant? Hva er i såfall grunnen til det?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Ja det er det! En beruset person kan være utilregnelig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Er ho helt dust ho eller? Det er selvfølgelig lov at en beruset person sitter forran i bilen. Det er ikke en eneste taxisjåfør som har bedt meg sette meg bak hvertfall. Kanskje hun bare er redd for berusede når hun kjører bil, pga man kan bli litt uberegnlig.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Virkelig? Så om jeg skal kjøre venner hjem fra fest, så kan jeg bare ta med tre i baksetet, og la passasjersetet stå tomt? HI
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 I andre europeiske land er det ulovelig å ha tydelig berusede personer i forsetet. I norge er det ikke ulovelig enda. men det kommer nok.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Nei, det er det ikke. Men om vedkommende kan finne på noe tull burde du ha skjønt dette, og det kan få økonomiske følger for deg.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 det er også ulovlig å ha psykisk utviklingshemmede i framsetet da de er uberegnelige.. eller psykisk ustabile... hallo.... nei det er ikke ulovlig
Anonym bruker Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Barn er ganske utilregnelige de også.....skal vi forby dem også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå