Gå til innhold

Kva synes dokke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer navnet Oddny pga. Oldemor fødte tvillinger og navnet deira vart Henny og Oddny så døde Oddny 9 mnd gammel. Henny som vokste opp fikk 2 jenter og den yngste fikk navnet Oddny. Jeg og Oddny var født samme året og har hvore bestevenniner til ho sovnet stille in 32 år gammel og datter på 6 mnd var aleine med sin døde mor i 2 døgn. Har spurt moren til Oddny og det er greit om jeg kaller min datter Oddny. Det var koslikt og det var greit sa moren.

 

Har lurt på om det er domt av meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skla gjøre det hvis du liker navnet.

Jeg har også mange jeg kunne tenkt meg å oppkalle etter men dessverre liker jeg ikke navnene i seg selv og det er grunnen til at jeg lar det være.

 

Jeg synes ikke Oddny er et pent navn, men liker du det så bruker du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke ville brukt et navn som var forbundet med så mye død og elendighet, spesielt siden de var så unge. Mulig jeg er overtroisk men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor døde de ? :( Så trist!

 

Ja, selvfølgelig kan du kalle datteren din Oddny - men blir du ikke trist av å høre navnet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddny 9 mnd døde av hjenehinnebetenelse

Oddny 32 døde av hjerte svikt

 

Har ikkje blitt trist av og høre Oddny. Godt og høre at noen minnes henne. Blir trist av og høre navnet til min avdøde sønn.

 

Virker som noen i familien skal arve sårgen og vonde ting. Og det er jeg som har fått det i fammilien etter min Oldemor som mistet 2 barn og mange andre sorger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig å høre at du også har mistet et barn. Slikt skal ikke skje, men det skjer. Føler med deg. <3

 

 

Men hvordan klarte den 6. mnd gammle babyen å overleve 2 dager alene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med 10:09, så mange i din familie som har død med det navnet. Ville ikke ha slappet om jeg hadde gitt min unge et slikt navn. Men jeg er overtroisk da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet var dehydrert og utbesja og tissevåt. Takket vere helsesøstra som rinkte søstra om timen som ho ikkje møtte opp på. Da hadde nok barnet og død.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...