tnd Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 jeg har en baby på 4,5 mnd, han får bare morsmelk, men når han ble 4mnd fikk han småsmake på grøt,han syntes det var veldig godt,men fikk skikkelig vondt i magen av det, neste gang han fikk smake så fikk han litt sviske etterpå...vondt i magen da også, da bestemte vi oss for å vente litt lenger med grøt og sånn. Er det flere som opplevde magevondt og fortsatte å gi grøt???hvor mye får de av grøten(han slukte glatt tre-fire små teskjeer) og hvor ofte???
enits40 Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Min fikk også litt vondt i magen første gangen. Vi begynt med risgrøt, men skiftet til havre med ris og hvete. Ga lenge bare en ts, og økte veldig sakte. Etterhvert tok vi litt malt oppi grøten, og nå går det helt fint (3 uker senere). Vet ikke helt hva du skal gjøre, men kanskje prøve å gi veldig lite ganske lenge? Skifte merke? Ev. prøve annen mat først hvis det ikke blir bedre? Min har fått en flaske mme om kvelden siden han var veldig liten, så mulig at overgangen til tynn grøt ikke ble såå stor pga det?? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå