Gå til innhold

Han bærer og bærer og bærer på ungen vår!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet mitt får utfolde seg alene på gulvet når jeg er hjemme med henne, men så fort samboeren min kommer hjem skal hun løftes opp og bæres rundt. Hun er straks et år og jeg prøver å fortelle ham at hun ikke kommer til å lære seg å gå hvis han ikke gir henne sjansen til å jobbe selv men skal bæres rundt av ham. Om noen uker skal han ha sin del av permisjonen og jeg ser for meg 10 uker der hun bæres konstant.

Han blir dritsur når jeg sier det og mener jeg skal passe mine egne saker, og så kritiserer han meg for å være lat når jeg sitter på pc'en eller leser en bok i sofaen mens datteren leker på gulvet alene.

 

Hvordan dunke inn i hodet på ham at han må slutte å bære henne hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forandrer seg nok, når han går hjemme selv. Han savner henne sikkert når han er på jobb hele dagen og da har man lett for å skjemme bort litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......foreslår at du frem til hans permisjonstid biter i deg samtlige store kameler, og heller håper på at han får et snev av seneskjedebetennelse, noe som nemlig er meget sannsynlig hvis han skal bære konstant i ti hele uker ;)

 

Gjør samtidig en helt klar avtale om at han i disse ti ukene skal ha middagen klar på bordet til du kommer hjem........

Så skal du se hvor fort han kommer til å endre mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på å bære henne dei få timane frå han kjem frå jobb og til ho legg seg, og å vere heime med ho heile dagen når ein er i permisjon. Vil nok tru han slepp ho meir ned på golvet når dei får heile dagen i lag. Og om han skal få gjort litt husarbeid og middagslaging i permisjonen, så må han jo det;)

Så eg synes du skal late mannen få kose seg med jenta, og få vere pappa på sin eigen måte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, han savner henne vel bare masse i løpet av dagen! Han kommer garantert ikke til å bære rundt på henne i ti uker, men kanskje du gjør det når han skal ha perm og du kommer hjem etter en lang arbeidsdag og har savnet jenta di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjærlig og omsorgsfull far som elsker datteren sin!

Merkelig at du skal klage på det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke et problem. Om en et-åring blir bært slik, styrkes musklaturen på et godt vis, så lenge hun ikke blir holdt fast. Det er bra for nærheten å bli bært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...