Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å introdusere smaksprøver her nå i helgen.

MEn er helt grønn på hvem hva hvor.. og må nesten ha skikkelige skjeer.. Tips mottas med stoor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

For å skåne magen til babyen, er det mange som begynner med Maisgrøt fra Nestlé. Det gjorde vi også. Tror den er fra 4mnd..

Vi kjøpte t-skje fra Barnas Hus (de som er røde og blir gule hvis maten er varm). Veldig greie. Myke og litt bra også å se temperaturen på maten :o)

Lykke til !

Skrevet

vi begynte med Nestle Havregrøt med ris og hvete.

(jeg ville ha en grøt med gluten i)

Jeg tror egentlig at alle grøtene du finner i butikken som er merket "fra 4 måneder" er greie og begynne med..

Skrevet

Nestle Havregrøt med ris og hvete her også, fordi det anbefales at den første grøten inneholder litt gluten, siden innføringen da blir veldig gradvis =)

Skrevet

Vi startet med nestle havre fra 4 mnd, da var hun nesten 5 mnd. Nå er hun straks 6 mnd og vi startet med godnatt grøt i går..

Skrevet

startet med Holle sin økologiske Hirsegrøt. Liker jenta vår veldig. Den skal vel være ganske så lett å fordøye. Etter hvert prøvde vi Nestle sin Risgrøt, den synes jeg var veldig lett å lage. Den innholder jo allerede melk, for Holle sin må du først lage mme eller ha mm klar.

Det er fordel med Holle sine, du kan bruke mm til grøten.

Tror også de fleste som du få kjøpt ute i butikkene er helt ok.

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...