Gå til innhold

Ble far 21.mars, 23.mars og 25.mars til barn med ulike mødre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh, du må jo ikke avsløre den så fort. Sikkert noen som ville gått fem på:-)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke såmange blir imponerte over slike "rekorder":-)

men litt morsomt er det jo. klemmer en som har to barn med forskjellig mor, født på samme dag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke såmange blir imponerte over slike "rekorder":-)

men litt morsomt er det jo. klemmer en som har to barn med forskjellig mor, født på samme dag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall en merkelig aprilspøk...i og med at han da må ha hentet inn 3 forskjellige damer med 3 forskjellige babyer og fløyet rundt i uilke byer for å få navnet til forskjellige fotografer (står nederst på bildene).

 

Om jeg hadde fått barn med en som i tillegg fikk barn med 2 andre samtidig hadde jeg nok likevel ikke stilt opp i avisa...men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bare og fabikere fakta ;)

 

men vet om et tilfelle der en har fått spørsmål om hvilken unge som han skulle besøke på føden hehe. to damer og ene med tvillinger hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sporty, veldig sporty, og de forstår også at det ikke kan bli bryllup med noen av dem. Til å begynne med syntes alle tre det var litt spesielt, men nå har mødrene dannet en forening som skal opptre som en samlet gruppe overfor meg. "

 

Herreguuuud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha.. flott aprilspøk. om pappapermen: "nav har ingen regler om dette og må ta saken på aller høyeste nivå i oslo" :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen av mødrene ser inn i kameraet. Og ingen av dem fødte på samme sykehus... he, he.

Tror også dette er en real aprilspøk. Ser nesten ut som samme baby også...

I tillegg på bilde en og tre er det samme vegglisten på tvers bak dem. Mørkgrå.....

Han må ha fartet veldig mye rundt i løpet av noen dager for å rekke alle fødslene gitt.... Travel mann dette på alle måter : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syntes var mest påfallende var at han hadde så forskjellig stil fra bilde til bilde, - hadde det vært mer troverdig dersom han så mer sliten, herjet og ustelt ut for hvert barn som var født ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...