Gå til innhold

Ble far 21.mars, 23.mars og 25.mars til barn med ulike mødre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I så fall en merkelig aprilspøk...i og med at han da må ha hentet inn 3 forskjellige damer med 3 forskjellige babyer og fløyet rundt i uilke byer for å få navnet til forskjellige fotografer (står nederst på bildene).

Om jeg hadde fått barn med en som i tillegg fikk barn med 2 andre samtidig hadde jeg nok likevel ikke stilt opp i avisa...men det er min mening.

"Sporty, veldig sporty, og de forstår også at det ikke kan bli bryllup med noen av dem. Til å begynne med syntes alle tre det var litt spesielt, men nå har mødrene dannet en forening som skal opptre som en samlet gruppe overfor meg. "

Herreguuuud :D

Annonse

Og ingen av mødrene ser inn i kameraet. Og ingen av dem fødte på samme sykehus... he, he.

Tror også dette er en real aprilspøk. Ser nesten ut som samme baby også...

I tillegg på bilde en og tre er det samme vegglisten på tvers bak dem. Mørkgrå.....

Han må ha fartet veldig mye rundt i løpet av noen dager for å rekke alle fødslene gitt.... Travel mann dette på alle måter : - )

Det jeg syntes var mest påfallende var at han hadde så forskjellig stil fra bilde til bilde, - hadde det vært mer troverdig dersom han så mer sliten, herjet og ustelt ut for hvert barn som var født ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...