Gå til innhold

Jeg er så dritt lei Norske talenter, idol og denne type programmer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da skal jeg fortelle deg noe genialt! Du har en knapp på TV'en din som er ganske magisk. Når du trykker på den så slipper du å se det! Er ikke det flott??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av disse programmene er jeg også lei, men akkurat Norske talenter er litt gøy, og passer fint som lett fredagsunderholding når man er lenket til hjemmet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å se på det da vel ;)

 

Yes, norske talenter er i kveld :D

 

Takk for at du minte meg på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bli mer enig. Hater slike programmer. Og saueflokk Norge AS sitter klistret foran tv'n.

Eneste positive jeg kan trekke frem er når Dorthe Skappel trynte i isen.

Det var faktisk litt festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten med støvlene.... Du vet mange familier har kun en stue og en tv??? Ikke alltid man kan bestemme selv vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du kan bestemme selv om du skal sitte i sofaen og glo på et tv-program du ikke liker, eller lette på ræven og gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder med HI her.

Ja, det fins en av-knapp, og ja, man kan gjøre noe annet enn å se tv. Men et viktig poeng er jo at dette forpester og påvirker all tv-underholdning.

 

Stadig skal man se folk gjøre ting de IKKE kan i stedet for å få noen profesjonelle på scenen som faktisk KAN synge, danse isdans eller hva det nå er. Det er faktisk en hån mot den yrkesgruppa som prøver å leve av å være gode til å synge, at de ikke får spalteplass på grunn av alle de tonedøve fjolsene vi liksom skal interessere oss for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er enig, er noe skikkelig tull, mange personer i året som blir ny superstjerne, men så hører man sånn ca. aldri noe mere fra dem!yes yes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Det er blitt avleggs å faktisk øve på noe og bli god, nå skal man bli "oppdaget"....

 

12.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...