Gå til innhold

Har du noen gang forsøkt og lure noen/slå en spøk som gikk helt feil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff ja...

Det var ikke en april spøk men en liten vits jeg skulle fortelle til min gode kompis fra Pakistan.

Vi har et utrolig godt forhold hvor vi tuller og tøyser om alt og er ganske småfrekke mot hverandre, men begge vet det er kødd helt til jeg dro en spøk som tydeligvis var litt for drøy...

Jeg sa " Vet du hvorfor alle Pakistanske smågutter har bart? De vil ligne på mora si "

Huff og huff og huff heheheh han sa til meg etterpå at hadde jeg ikke vært jente hadde han slått meg rett ned hehehe.

Vi kødder og er små spydige heletiden men i andre kulturer er det fy fy å tulle om mora i huset ...

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

hahahaha!! Jeg dævver!!

(Merk dere at jeg selv er fra Asia så jeg vet jo at vi har litt mørke hår på overleppa ;) Takk gud for ansiktsvoks.. hehe)

Det værste er at man ikke trenger å slenge en bemerkning engang, det holder å si "mora di", og så tenner de på alle plugger.. hehe

heheheh jeg vet.. jeg burde jo egentlig visst at "mora di " er fy fy ord men vi kødda om ALT lissom...Selv har jeg en pappa som ikke er norsk så det var jo heller ikke rasistisk ment. Men han ble plutselig greit rød i trynet, tok vel 2 uker før han snakket med meg igjen hehehe

Jepp... flere ganger, og da spesielt med svigers som ikke tar spøk så godt ;-) Svigermor kan en aldri spøke med da hun nesten aldri skjønner spøk. Med svigerfar går det i blant.

Men her er et eksempel på ting jeg har tulla med han om som ikke han skjønte. Han klaga over at mobilen hans hadde så små taster at han ikke greide å trykke på de. Da sa jeg til han... "Ja men det er ikke noe problem, du kan bare spare til en skikkelig lang og spiss negl så kan du bruke den når du taster". Da så han rart på meg og sa neeeeeiiii det kan han vel ikke.

Haha.... Og en annen gang skulle han være morsom og leke bilselger da vi parkerte ved huset deres. Han liksom skulle selge sin kone sin bil. Han stod der og sa jaaa denne bilen har gått så og så langt og eies av en kjerring. Og så fullførte jeg med å si "Ja og kjøres mest av en som kjører som en kjerring(siden han som vil sitte ved rattet). Og da ble han helt satt ut. Og jeg som bare lo og var med på spøken ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...