Gå til innhold

Villa Perlesukker! :-) Er du her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vil bare si at det er fantastisk hyggelig å se at du har fremgang og suksess i det du holder på med! Tenk å få lov å gjøre det en elsker og i tillegg få masse skryt, oppmerksomhet og ros for det.

Jeg regner med det ligger mye blod, svette og tårer(?) bak arbeidene dine og synes du fortjener all mulig skryt for det.

 

Det var bare det jeg ville si. :-))

 

hilsen ho som laga rosa brannbilkake til sønnen sin..... :-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette vil jeg også henge meg på :-)

er glad på hennes vegne at dette er noe som hun elsker å gjøre,også blir det så godt mottatt.

var en flott artikkel i dagbladet :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord.

 

Jeg er også veldig stolt av reportasjen i Foreldre & Barn

Jeg har hatt en god del porsjon flaks på veien og så har jeg heldigvis 4-5 gode og positive venninner som alltid støtter meg når jeg trenger råd eller føler at ting butter imot.

 

Jeg fikk et råd fra Manuela fra Passion for Baking med en gang jeg startet å blogge og har fulgt opp rådet hennes;)

 

Har også et råd til andre som jobber med å få ting til å fungere på forskjellige områder i livet:

 

Trenger du råd om økonomi spør de som har god økonomi og/eller har hatt suksess med forvaltning av penger.

Trenger du råd om ditt forhold spør noen som har vært gifte i 50 år og har levd et liv sammen i gode og onde dager.

Trenger du råd når det gjelder jobb spør dine venner som har gode jobberfaringer og kanskje har hatt stabile og gode jobbrelasjoner gjennom en årrekke :)

 

Det er mange ting i livet som skjer som man rett og slett ikke alltid skal spørre en og samme venn om :)

 

Et annet tips er: Det er i motbakke det går oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...