Gå til innhold

Dere som har flere barn av samme kjønn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Valgte dere det fineste navnet dere visste om til den første ungen, så fikk nr 2 det nest fineste, nr. 3 det tredje peneste osv. ? Vurderte dere alle navnene til den første ?

 

Teit spørsmål - men dette lurer jeg på :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke valgt de fineste navnene jeg vet på noen av guttene. Rett og slett fordi mannen synes de er stygge. :-)

 

Men man forandrer jo syn på navn med tiden, og hører nye navn etterhvert.

 

Min første gutt ble oppkalt etter sine oldefedre, så da andremann kom ønsket vi å oppkalle han også. Da lette vi etter fine navn bakover i familiene.

 

Da tredjemann kom hadde jeg bestemt meg for et navn, så han fikk det + et til som er oppkalling.

 

Ingen av navnene til de to minste var inni bilde da den første kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde flere alternativer på vært barn.Men jeg kom på nye alternativer til neste barn.Tok ikke fra mine tidligere alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig andremann fikk det fineste navnet, for da førstemann kom hadde jeg aldri hørt om det navnet som nummer 2 fikk. ;) Men begge guttene har flotte navn syns jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for svar! Syns selv det er vanskelig å finne navn til nestemann som skal være like fint som navnet til første. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet nr 2 fikk stod ikke på lista til nr 1. Vi har uansett ikke valgt navn før ungen var født, har da sett hva ungen passer å hete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...