Gå til innhold

Bf knekker meg totalt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I 2 år har han "trakasert" meg, sier mange ting for og gå inn for og såre meg bevisst, sier gjentatte ganger at jeg er en udugelig dårlig mor, at jeg er et null siden jeg ikke jobber, og at han skjønner ikke hvorfor folk gidder og ha noen ting med meg og gjøre så patetiskt og løgnaktig jeg er, at barnet kunnet hatt en mye bedre mor en meg, at jeg driter i ungen, kommer aldri til og bli noe av meg her i livet. Dikter opp ting om meg og prøver og overbevise meg om at jeg har gjort ditt og datt, ting jeg aldri har gjort/sakt men som han påstår hardnakket. Slengt rykter om at jeg er narkoman, noe jeg aldri i mitt liv har vert borti. Når jeg hadde født fikk jeg en fødselsdepresjon som jeg slet veldig med., det var også min feil, han mener at det var min feil at jeg ble syk, og at jeg egentlig aldri noen gang har vert frisk i hodet. Sprer falske rykter om min familie. Sier ungen er mer glad i han enn i meg, og jeg er utrolig dum viss jeg tror noe annet. Han sier at min mor har ringt og skjellt ut hans familie, noe som selvsagt er helt tull. Ringer ofte og lurer på hvem jeg er med og hvor jeg er, virker som om han blir provosert når jeg forteller at jeg er på fest. Det virker som om når jeg har barne fri at han ser helst at jeg sitter hjemme og strikker. Kan snakke helt rolig i telefonen for så og si provoserende ting midt ut i løse luften, og da jeg prøver og forsvare meg, hisser han seg opp og sier jeg må skjerpe meg og ta meg i sammen..Sier at min mor helt sikkert hadde vert enig med han i at jeg er en dårlig mor..Har ringt venner av meg for og spre rykter om meg og for og prøve og få dem over på hans "side" Dette er bare en bitte liten del av ting og påstander han kommer med,kunne skrevet sikkert 100 sider mer, men årker ikke. Jeg vet at han har psykopatiske trekk. Han unner ingen andre enn seg selv glede, liker og såre meg, "godter" seg når jeg gråter, og påstår at jeg må skjerpe meg og ta meg i sammen og slutte med krokodilletårene.. Jeg vet at jeg ikke skal la dette gå innpå meg, men det gjør det, ivertfall når det har holdt på så lenge. Vi er ikke sammen og han har vanlig samvær med ungen, han er flink med ungen det vett jeg, er bare meg han er "sånn" med, han er godt likt blant sine kretser. Vet ikke hva jeg ville med dette, og det er utrolig dårlig skrevet, med maaange skrivefeil.. føler meg mindre verdig og som et null som han så fint kaller meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du "mater" ham ved å fortelle ham alt mulig, og når du "forsvarer" deg. Slutt med det, og heller bare jatt med ham, mens du smiler :)

 

DU vet hva du kan. Hva vet han om det? ingenting, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt kontakten med han. Da får du nok et par stygge meldinger kan jeg tenke meg. Ikke svar, men ta vare på de og gå til politiet med det og anmeld han for trakkasering. Ferdig med saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på mennesker som bevisst går inn for å såre andre uten grunn og som går på det at man er dårlig mor / dårlig far, sprer løgner og som bruker barnet i en konflikt man selv har skapt og som man selv velger å holde liv i.

 

Jeg har ikke så mange gode råd enn at du får holde hodet hevet, stol på deg selv og prøv å ikke ta det han sier personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ville jeg ha gjort:

 

tatt kontakt med omgangskretsen din og gitt beskjed om forholdene. ikke svart barnefaren din mer på kontakt via telefon eller private møter. gi han beskjed om at han får skrive til deg, da helst i papirform.

 

det høres ut som han vil ha kontroll over livet ditt, og når det han gjør mot deg går inn på deg, så har han en viss kontroll.

 

du kan ikke bli tvunget til kontakt med bf, men kun tvunget til å la barna ha samvær med han, og dette kan gjøres via samværsavtaler og da trenger dere ikke slik kontakt.

 

jeg håper du kan klare og få det bedre, slik du har det nå er rett og slett for j***.

 

lykke til, og gi blanke f*** i hva bf gjør og sier til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill, vet at jeg ikke skal ta meg nær av det, men er ikke alltid like lett. Har tatt opp utallige samtaler, men vet at det ikke kan brukes til noe så lenge ikke han samtykker i opptakene..Han skjelder meg aldri ut på sms, får han vet da at jeg kan bruke dem til og gå til politiet med. Etter han har skjelt meg ut på tlf, kan han ofte finne på og skrive en mld dagen etter typ: ha en fin dag :) Han later som ingenting liksom..Huff blir så sliten av det, han suger hele livsgnisten ut av meg. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en samværsavtale som han følger til punkt og prikke, er flink med barnet og gir det alt det det trenger. Er godt likt av folk rundt seg, er som sagt bare meg han er "sånn" med som jeg vet om ivertfall. Han kan finne på og skrive en sms dagen etter han har vert stygg med med typ: Ha en fin dag:) akkuratt som ingenting har hendt liksom. Alle i familien og omgangskretsen min vet hvordan han er, de har hørt utallige opptak av han vert vitne til hans trakasering mens jeg sitter i tlf har de sittet i samme rom osv Han ringte og sjellte ut mamma og noen ganger før, men det tør han ikke lengre, ikke ringer han vennene mine heller lenger, for han har ikke klart og lykkes i og få dem over på hans side. Han skjeller meg aldri ut på sms, da han vet at jeg kan gå til politiet med meldingene, tlf opptak er jo ikke gyldig så lenge han ikke går med på opptaket. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier dere har samværsavtale, da er det vel strengt tatt ikke nødvendig med smalltalk imellom? Det er jo tydelig at han vil fortsatt ha kontroll over deg, og det har han klart gjennom det han gjør nå. Selv om han er far til ditt barn så MÅ du ikke holde kontakt med han. Du trenger ikke å svare telefonen når han ringer deg midt på natta en lørdagskveld, heller ikke meldinger og andre ting som ikke hører barnet til. Vær streng, slutt å svar når han ringer eller tekster, be han skrive brev/mail om han f.eks. må endre eller avlyse samvær. Spar godt på alle meldinger, mailer og brev du får fra han, tape gjerne samtaler også. Han høres ikke frisk ut, du kan måtte trenge disse i en eventuell rettsak mot han senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fyren der virker som et klassiskt eksemplar av en psykopat..

Ignorer han, le av han, ikke vis at du blir lei deg, da bare gir du han makta! Det beste du kan gjøre er og rett og slett le av han! Da mister han overtaket og du "vinner" Psykopater elsker og såre for og føle seg mere "ovenpå" Du skriver at han ler av deg og at du må "ta deg i sammen" når du gråter. Det er han som er syk, ikke du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de kan brukes selv om han ikke samtykker i opptakene... Er det ikke noe med at så lenge du er med i opptakene selv så er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym over her har gode poeng. Du bør bare la det prelle av, iallefall tilsynelatende. Ikke la ham se at noe går innpå deg. VIT med deg selv at du er en kjempeflink mor, og svar ham tørt men bestemt at han tar feil hvis han spiller det kortet.

Han høres ondskapsfull ut, faktisk, så begrens kontakten med ham så mye som mulig.

Du er sikkert ikke perfekt du heller, og sannsynligvis er det disse knappene han trykker på når han vil være stygg mot deg. Prøv så god du kan å ignorere det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...