Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er gravid 6 +1 etter 3 positive tester.

Men - jeg føler meg ikke så gravid som jeg har inntrykk at jeg bør føle meg. Uke 4-5 hadde jeg mye bevegelse, krampe og stikking i magen ala mens-kramper og brystene mine vokste ganske mye og ble veldig ømme. Nå har mage-plagene nærmest stanset og brystene er ikke lenger så ømme. Jeg er redd jeg kanskje ikke er gravid allikevel, at jeg har mistet det uten å ha merket det. Har ikke blødd noe.

Eneste jeg tenker kan være et "gravid-sympton" er at jeg er fryktlige trøtt og litt småkvalm, men på helt forskjellige tider på døgnet og kun i korte perioder.

Burde jeg føle meg mer annerledes? VIl ikke oppleve at jeg plutselig ikke er gravid allikevel - nå har jeg endelig vent meg litt til tanken og synes det er fryktelig hyggelig...

Fortsetter under...

Hei :)

Du er nok fortsatt gravid, jeg kjenner meg veldig igjen for har ikke hatt noen særlige plager selv, hører om folk som syter og klager og er sååå dårlig, har vært i fin form hele veien jeg og er nå i uke 21+1 og var vært på ultralyd å fått bekreftet at d er en liten gutt der ;)

Vi får bare nyte det ;)

Lykke til :)

Har samme følelse som deg, jeg er i uke 5 en plass...eneste symptomet er vonde bryster og litt småstikking i magen i ny og ne. Syns det er litt vanskelig å forstå og forholde seg til. Meeen har jo testet positivt og kjenner at noe er annerledes enn før, så får bare krysse fingrene og håpe at det går bra. Jeg krysser fingrene for deg også, og tror helt sikkert alt er som det skal være :)

Tro meg, du er heldig dersom du ikke har en "drøss" av symptomer!! Jeg har fått bortimot hele pakken, er så dårlig at jeg er sykemeldt:( Håper for din del du ikke får flere symptomer underveis heller (bortsett fra de du faktisk skal ha da...), jeg kjenner mange som ikke har hatt noen plager i det hele tatt i svangerskapet.

Lykke til og nyyyt graviditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...