Gå til innhold

Hvordan er Theo sin mamma da? :P u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvorfor må Theo sin mamma være ung? Og hva er ung for deg, alt under 30?

 

Theo sin mamma er en rolig og avslappet jente/dame, selv om livet kan være ganske hektisk til stunder. Hun har stort sett alltid godt humør og er en sann gledesspreder. Og hun bryr seg IKKE om hva andre sier og mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man virker ung med en gang man skriver slike tegn, som :P

Og lol, og andre fjortistegn.

Jeg er 26, hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Theo-mamma'n er definitivt IKKE en rolig og avslappet dame. ;) Jeg er høyt og lavt, er utålmodig og stresser rundt. Men resten er spot on =)

 

Og ung? veeel, blir snart 32år, så det er vel et definasjonsspørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det går an å være "ung til sinns" selv om man er over 26! Det er det tydeligvis ikke ALLE som klarer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, vel 00:22 er spot on på beskrivelsen av meg vil jeg si :)

 

Forøvrig er jeg 26 år, så hvis det er ungt sier jeg bare tusen takk! Føler meg ikke akkurat som en ungfole alltid, men så lenge det finnes DIB damer som mener det, tar jeg det til meg ;)

 

Og bare så det er sagt; ja, jeg bruker noe tegn for å "fargelegge" språket mitt om du vil, men det gjør da blant annet min mor på 60, så at det skal si noe om alder (eller modenhet, som jeg antar du hintet til) blir for enkelt.

 

:)

 

God natt damer!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

00:31

 

Hva i alle dager har min far med dette å gjøre?

Til din informasjon var han arkitekt.

Han døde for noen år siden, så takk for påminnelsen..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke dårlig utdannelse eller er "dum" fordi han sender <3 (et hjerte for de som ikke ser det) på SMS til barna sine innimellom. Det gjør han fordi at han er glad i barna sine og vil prøver kanskje å være litt "ung og sprek" av og til. Heller en far som er slik, enn en mor som virker som den sureste sitron! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en Theo-mamma. Hun er 40, godt utdannet inne kreative fag, den mest selvstendige dama jeg vet om, har hatt flere lederstillinger og verv, og er høyst intelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...