Gå til innhold

erfaring med 3 gang gravid, naar kom magen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar.

Ha ha, ferdighus.. det blir vel meg og i uke 15 tenker jeg :)

Hmm.. sa til mannen i dag at her foles det som buksen strammer litt og jeg er bare i uke 6. Ja ja... det blir som det blir. Jeg trener og spiser sunt, Men er spent paa om magen kommer mye fortere denne gangen.

Flere svar noen ??

:)

Er tredjegang nå i uke 16 og jeg ser det utrolig godt ;D

Kan godt skjule det enda om jeg vil med de rette klærna, men med tettsittanes klær har jeg ikke sjans til og skjule det nei :P haha..

Enda jeg har vært kjempe lita de to første gangene lenge, så hadde det ikke vært for at jeg allerede var på en ul i uke 8 så hadde jeg hatt misstanker om at det var flere ;D hehe..

min bare spratt ut i uke 7 denne gangen. Helt absurd, for da ville jeg jo ikke si noe til noen, heller, men det var ikke bønn. Før uke 12 var jeg krøpet til korset og hadde dratt fram mammabuksene...

"Det er ikke mulig, man er bare litt oppblåst" sa folk... men alle som så meg kan bekrefte at den bare spratt ut. Nå er jeg i uke 38 og har siden jul måttet høre "Nå kan det ikke være lenge igjen, du er jo så himla stor!". Takk skal dere ha, alle sammen:-S

Kjempe morsome svar.

Jeg faar vente aa see naar magen kommer... he he kanskje spretter den ut eller kan hende den kommer snikende paa. Kjopte meg en yoga bukse, det ser ganske fint ut og er jo et godt alternativ til mamma buske.

Vil jo helst vente med aa si det til folk... men brystene mine har jo blitt helt mega digre... saa det blir vel til at folk gjetter seg til hva som forergaar foor uke 12 ..

Kjempe artig aa lese svar...Takker og bukker !

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...