Gå til innhold

Flere som har skiftet hårfarge etter svangerskap???


Aiva j121110 og en i mai13

Anbefalte innlegg

Har hatt lysbleket (blondt, ikke platina..) hår siden jeg var drittunge.. Ville ikke bleke/lysne i svangerskapet, så lot håret vokse ut. Det var veldig mørkt, mye mørkere enn jeg hadde den gangen for lenge siden... Mange sier at håret gjerne blir mørkere etter man får barn.

Likte egentlig den nye fargen som vokste ut. Nå, 4,5 mnd etter fødsel, så får jeg ny farge igjen! Ikke mørkere, men noen nyanser lysere.

Flere som plutselig har skiftet hårfarge? Og hva syns dere om det?

Røyter forresten en hel haug. Gleder meg til å bli ferdig med akkurat det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått annen farge, men en krøll! Hva skulle jeg med den ene krøllen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke byttet farge, men fått litt og litt krøller ved hvert svangerskap,så etter 5 stk så sitter jeg her temmlig krøllete ja, og tykt hår...så har litt av en jobb med det, også er det jo langt også da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer det stadig flere gråe hår.. det er visst veldig vanlig når man sover lite. Frisøren anbefalte å spise ekstra b-vitaminer, men så langt har jeg ikke kommet. har en pakke med hårfarge på badet, men når kvelden kommer og snuppa sover orker jeg ikke begynne med det! Ganske håpløst igrunn! Skal prøve å få det gjort i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått mye mørkere hår.. var lys blond før, nå er jeg ganske mørk blond.. frisøren mente dette var pga mangel på næring til håret - altså at kroppen bruken all energien til å produsere melk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...