Gå til innhold

Hvis et barn på 16 mnd har lite hår, betyr det at hun alltid kommer til å ha tynt hår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahahaha... jeg har en jeg ikke trodde ville få lugg noengang ;) Han var 3 år, og DEN tynne luggen! Han har i dag så tykt hår, at det MÅ tynnes alle steder.

Mine barn ble født skallet, men jammen har de tatt det igjen. Jenta mi har mange ganger så tykt hår som andre, selv da hun gikk i barnehagen.

Jeg var også tynnhåret som baby, men i dag må jeg bare tynne det ellers så står det som en glorie rundt hodet mitt. Det er TYKT! :)

Jeg hadde lite og ikkeno håpr før jeg var 3 år ca :P Nå er det så tykkt at folk snur seg på gata når jeg fletter det :P hehe..Plagsomt å gre og frisere dog :P Det er håp!!

Annonse

Jeg hadde alltid tykt og langt hår, men når jeg var omtrent 16-17 år så begynte det å bli tynnere. Nå er jeg 19 år og etter en graviditet og ammeperiode så er det dessverre blitt ganske tynt.. Har fortsatt håp for at jenta mi (som er nesten helt skallet og er nå 11 mnd) får tykt hår når hun blir eldre:)

Min lillesøster hadde bare noen få "fjom" på hodet frem til hun 3 år, men så fikk hun tykt kullsort hår fullt av krøller. Det har hun ennå som voksen:)

Datteren min på 6 år var skallet helt til nesten 2 års dagen. Nå har hun verdens nydeligste gule korketrekker krøller - kom VELDIG sakte i begynnelsen, men kom seg før hun ble 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...