Gå til innhold

burde jeg ikke fått den til halv pris?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var innom en barnebutikk og fant endelig en jakke som jeg har leita etter til jenta vår. Det stod 50 % på den og jeg tok den med en gang!

MEN....så kommer jeg til kassa og da sier dama"beklager, men vi kan ikke selge den til deg idag til halv pris for salget begynner ikke før imorgen"...

 

 

men det står jo halv pris på den....nei, det hjalp ikke, hun kunne ikke selge den til meg. De var begynt å rpiset ned klærne, men hadde ikke lov å selge dem før neste dag på tilbud...

 

Jeg jobber i butikk selv og når det står en pris på en vare skal kunden ha den for den prisen, uansett.

Ja, greit det tar tid å prise ned mange stativ med klær, men da får de ta det etter stengetid om de absolutt ikke kan selge dem....

 

 

Hun sa jeg kunne komme tilbake imorgen, men da sa jeg at jeg hadde ikke mulighet, men da fikk jeg sende en venninne da sa hun...

 

hva mener dere?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok droppet den butikken hvis det er sånn de holder på. Det var ganske uhøflig! Klart du burde fått rabatten i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de sa de fikk trøbbel hvis de solgte den idag....(og jeg var tidlig på dagen, i 12 tiden...)....ble en smule irritert!Gikk på en annen butikk og fant samme jakka bare i annen farge, dog til full pris:S men søren heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig skulle du fått den til halvpris. de driver og feil informerer kundene sine noe som er ganske dårlig service. I dagens samfunn, hvor butikkene "sloss" om kundene skal vi kunne forlange og forvente så mye mer. BYTT BUTIKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, jeg ble litt paff når jeg kom til kassa:S Hadde en ekkel følelse når jeg gikk ut av butikken, men ville ikke være uhøflig heller da:S

Både jeg og hele familien min har handlet masse klær og barneutstyr der til masse tusener kroner og er faste kunder....dårlig, tror jeg kommer til å handle en annen plass heretter...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver en butikk selv, om hvis vi skal begynne et tilbud på mandag, så hender det kunder får varen til tilbudspris både fredag og lørdag.. Så hos meg hadde du fått det for halv pris. Og seriøst, om de merker klærne halv pris, så får de begynne å prise ned den dagen salget skal starte og ikke dagen før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme til deg og handle da;)

 

Ja, jeg mener også at de burde ha ventet til imorgen da om de er så streng på det å selge varen dagen før. Jeg visste jo ikke at det skulle være salg engang. Uff ble skikkelig irritert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig ufint, hadde krangla lenge på den! Hadde i det minste forventet at de hadde lagt den av til meg, så jeg var sikret å få den til halv pris, det er det minste jeg hadde forlanget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...