fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Min solskinnshistorie! Gutten vår hadde kolikk, og alt det innebar på natterstid!! Han ble merkbart bedre etter noen ganger hos manuell terapeut. Vi begynte med velling rett før han var 4 mnd, da sov han litt bedre. Men han måtte puppes i søvn!!, og jeg var sliten og desperat!! Og på dagtid måtte han trilles i vogna. Leste masse om søvn og kurer, og prøvde litt her og litt der. Jeg stresset virkelig med dette med søvnen!! Plutselig en kveld sang (ajajajajajaj) han seg selv i søvn!! Og siden har han sovnet av seg selv!! Det er nå ca 4 uker siden.. Og nå legger vi han i vogna og ut på balkongen, uten trilling, han sover i flere timer. Jeg har sunget "Når trollmor har lagt sine 11 små troll.. ooajajajaj boff " endel ganger, kan man si, hehe
kinaputten Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 herlig min synger seg selv i søvn i vogna og i bilen, men ikke i senga om kvelden, der må det puppes. Men kanskje jeg skulle se om han kanskje er klar for å synge litt der også. Min synger sånn klagesang omtrent, skikkelig søtt å høre på
369?gutt10? Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 Så hyggelig for dere! Min har også sånn klagesang av og til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå