Gå til innhold

første forsøk med IVFD unnaghort, så får man vente i 14 dager da :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nå er jeg endelig ferdig med første (og siste;) ) forsøk med IVFD på Medicus i Trondheim. Opplevelsen har i grunn vært veldig bra, og vi har blitt godt ivaretatt :) Har endel vondt nå etter egguthentingen, men har en god følelse på at embryo vil feste seg :)

Noen som har noen gode tips for hva jeg kan gjøre nå, for å bedre sjansene for at dette lykkes??

wish me luck :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk baby-klister!! Det skal gjøre forholdene i livmora optimale for egget. Du får kjøpt det på vitus apotek løven i Trondheim. :D

Lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg har ingen tips å komme med, ville bare krysse fingrene for deg og ønske deg lykke til:-)

Skrevet

Så spennende da :) For mange er prøverør en tøff og lang prosess, men vi har alltid sett positivt på hele opplegget. Det er jo så ufattelig spennende!

Ser du er ung, og at "problemet" deres ligger hos mannen, siden dere har brukt donor? I såfall vil jeg tro at du har veldig gode sjanser for å bli gravid!

Mitt tips er enkelt. Ta det med ro!! Vet at legene sier man skal leve som normalt, men i andre land er det vanlig å ta det helt med ro i rugeperioden. F.eks India og USA (der man også har bedre suksessrate på IVF) Man trenger ikke ligge på sofaen 24/7 altså, men ville likevel lagt meg ned innimellom. Unngå trening ville jeg også gjort. Sikkert mange som er uenige med meg her, men jeg har tro på at kroppen trenger ro til å komme seg etter den medisinske behandlingen, og egguttaket. Og ikke minst skal jo eggene få tid til å feste seg :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...