Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Er det noen som har erfaringer med å bli gravid etter p-ring, og hvor lang tid det kan ta og komme inn i normal syklus igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kan prøve å svare på denne, eller hvertfall komme med min erfaring. Jeg gikk på pillen i mange år men byttet etterhvert til p-ring. Sluttet vel på denne i nov/des engang og fikk mensen nøyaktig 28 dager seinere. Syklusene etterpå har vært på 28-26-26-24 og er nå på dag 8 i syklusen denne måneden. Er veldig spent på hvor lang den kommer til å være og om jeg i det hele tatt har eggløsning. (Begynt å teste etter det denne måneden, siden jeg ikke aner om jeg har fått det tilbake eller når i syklusen den finner sted)

Håper dette var til litt hjelp? Og jeg håper gjerne andre kommer med erfaringer, for jeg lurer litt selv og.

Skrevet

jg har bare brukt p-ring og kom rett inn i vanlig syklus når jeg sluttet. syklusen er på 29-30 dager.

ble gravid etter 6mnd,men mistet.

den mnd var den eneste mnd jeg ikke tenkte på å prøve :) så tror det med å stresse bare gjør ting værre :)

Skrevet

Jeg har brukt p-ring etter to fødsler. den første gangen jeg slutta med den kom jeg rett i 28-dagerssyklus, men det tok 6mnd før jeg ble gravid. Slutta med p-ring igjen nå for 5mnd siden. fikk mensen etter 28 dager første gang, men etter det har syklusene blitt gradvis kortere. lurer på om jeg er gravid nå, men er ikke sikker.

Skrevet

Jeg gikk på p-ring i 4 år, og slutta på den i oktober. Gikk rett tilbake til mine gamle sykluser på 5 uker med en gang. De tre første månedene var syklusen ganske så regelmessig, men sist syklus var på 45 dager istedet for 35. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...