Gå til innhold

Så... Er jeg sånn ca. verdens verste mamma eller noe jeg da?

Anbefalte innlegg

Jenta mi er jo skikkelig white trash, og hun kommer garantert til å havne på forsiden av VI Menn, kun på grunn av at den dumme og uansvarlige moren hennes ga henne det stygge navnet Natalie. Er jo så utrolig synd i henne...

Heldigvis er jeg nok ikke så mye mindre normal enn dere andre her inne, og kommer nok til å klare å oppdra mine barn til å bli like skikkelige og vellykkede som det deres barn kanskje blir :)

Jeg kommer til å oppmuntre mine barn til å ta en utdannelse som kan gi de en jobb de trives i, lære de å ha respekt for sin egen kropp og sette grenser for seg selv og andre, respektere andre og hjelpe medmennesker.

Det sies jo at barn vokser til å passe navnet sitt, men det finnes da grenser!

Jeg synes i grunn dette navnestyret dere har holdt på med i dag sier mer om dere enn oss foreldre som gir barna våre navn som ifølge dere er skikkelig white trash. Det er jo helt normale navn!

Fortsetter under...

Virker som om det har vært en heftig navn debatt her??? Synes du har valgt et fantastisk navn jeg. Og du virker da absolutt som en flott mor som har forkus på de viktigste tingene. Lykke til. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...