Mamma'n og englebaby'n Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 Hvordan var din lille når den første tanna var på vei? Hvis h*n hadde noen plager, hvor lenge varte det? Og hva gjorde du med det?
Canari Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 På første merket vi lite, kanskje litt mere urolig en dag, med jekslene var det også feber en dag, tror ikke hun hadde noe særlig smerter. Nr to har siklet og gnaget hele tiden, og er ofte litt urolig på natta også, så merket egentlig ikke så mye før jeg så første tann for noen få dager siden, 9 mnd.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Guttungen vår har fått hele 7 tenner og nå er den 8. på vei ut. De to første kom da han var ca 5 mnd og da lagde han kun noen sutrelyder dagene før og jeg tror han hadde litt løsere avføring. Den 3. tanna kom da han var ca 7mnd og da hadde han feber og han virket litt mer utilpass, han var f.eks. litt mer urolig om natten. Nå i marsmåned har han fått 4 tenner og han hadde feber da de to første spratt ut, men han var forkjølet i tillegg. Han virket mye mer utilpass nå, så nå har vi brukt mye Dentinox på han og det hjelper mye for denne karen, da han blir rolig med engang. Han sover hele natten, men jeg merker at jeg må dytte inn smokken oftere om natten ved tannfrembrudd enn ellers. Han har også hatt ammenekt med samtlige tannfrembrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå