Gå til innhold

hva sier dere jenter? kan se tilbake!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

takk adine :) holder på med fagbrevet som barne og ungdomsarbeider, har masse erfaring, men mangler litt fra skole for å ta fagprøven, så håpet er at jeg kan finne en sånn type jobb i høst, skal også utdanne meg som hud og spa terapaut siden jeg ivl kombinere det med det alternative en dag når ungene er større og jeg har tid til å starte noe eget ;) phu! verdens lengste setning lol

men takk, september er bra og flere som har sagt det, så da har jeg tillit til at universet hjelper meg til å få det på plass :))

klem

hehe ja et er jammen mye stress :P men skal ta til meg det, er dårlig på å tenke på meg. men skal bli flinkere :)

jeg skal trekke kort for deg også, kan du ikke legge deg til på tråden, skal ta hele tråden i kveld når ungene er i seng, lettere å koble seg på kortene da ;)

Hei snuppa! Har du fått svar alt?

Jeg så tråden din nå, så du hadde fått noen svar, men har ikke lest de enda... godt mulig jeg er helt uttafor og sier noe annet enn de andre, men jeg prøver meg:)

fikk opp JAAAA på at du får den jobben!:)

Håper det stemmer!

Får du opp noen ny graviditet på meg?? miste for 3 uker siden, klar for å prøve igjen! (har egentlig begynt på det da;) hehe)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...