Gå til innhold

noen som prøver på å bli gravid?

prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er 20, og han er 28. Vi har ei lita jente på 2,5 år fra før. Og har nå bestemt oss for å prøve på et lite søsken til snuppa :)

Var sikker på at jeg var gravid nå, men fikk en blødning for 2 dager siden, som varte i 1 dag.. Så aner ikke hva som skjer.. får bare smøre meg med tolmodighet i teste igjen i morra. (negative tester hittil)

Gikk lang tid før eg fikk positiv test med snuppa, så eg håper det er noen som klorer seg fast der inne :) :)

Jeg er 19, og jeg og min samboer er på 1 pp :))

Ble spådd av flere damer tidligere i mårrest at jeg har fått en liten spire i magen, men testen i dag viste desverre negativ :(

Skal prøve igjen neste uke med en ny test så får vi se om de kanskje har rett eller ikke! Er jo så kjempespennende!!! :o)

Annonse

• 3 uker senere...

Ser det var en del på min alder her inne som også prøver ! :)

blir snart 19, og min samboer 20. vi føler oss veldig klar til å få barn, og har nettopp begynt å prøve, så blir spennende å se fremover :) Til dere som allerede har klart å bli gravide, Gratulerer så masse! :) Og hvor lang tid tok det for dere ? og dere som prøver, hvor lenge har dere prøvd :)?

Gleder meg til å følge denne tråden, og håper alle får sin spire så fort som mulig :)

• 3 uker senere...

Jeg er 22 år, og han 25 :) Har vært kjærester i 6 år. Endelig er han klar, og jeg er akkurat ferdig med mensen etter p pille slutt..

Kan bli litt vente tid.. Siden vi bor i forskjellige byer, jeg flyttet nylig for å studere :) Men det går vel !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...