Gå til innhold

noen som prøver på å bli gravid?

prinsesse08+lillebaby12?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Vi har også akkurat startet prøvingen, så dette blir vår første:) kjenner alt er veldig spennende:D Da vi bestemte oss for og starte og prøve så ville jeg at spira skulle sitte med en gang, og gjerne vært der i går! men jeg må prøve og slappe av og ikke stresse tror jeg;)

• 2 uker senere...

Vi er snart prøvere. Er en uke uti siste pillebrett, så ikke så lenge igjen nå :-) Vi begge to er 23 år og bor i Tromsø. Det er vel ungt nok til å være her inne, eller? ;-)

Hvordan er det med dere? Går dere på ppiller? Lurer på hvor lang tid det tar før spira sitter etter pilleslutt.... Blir spennende å se! Håper det ikke tar all verdens tid.

Lykke til på ferden! :-)

shiepo: Dette blir vår første ja. Du er jo midt opp i alt det spennende nå, du. Heldig du/dere er :-) Vet jeg kommer til å være rene symptomspionen selv i den tiden, men i utgangspunktet prøver jeg/vi å ta det hele litt med ro. Det kan jo ta lang tid, å da kan det jo bli en ekstra stor påkjenning hvis det ikke klaffer innen de første 5-6 mnd er gått :/ Har du gått på noe prevensjon frem til nå? Evt hva?

Vi skal heldigvis til Tyrkia på tirsdag og være der i 2 uker, så jeg faktisk så og si ferdig med siste pillebrett når vi kommer hjem igjen. Så den siste tiden nå kommer nok sikkert til å suse avgårde ;-)

Håper spira sitter for dere denne mnd, shiepo. så kan du komme med tips og råd til meg når jeg blir gravid :D

Annonse

Ja kjenner at symptomene strømmer på, men er jo litt skeptisk til dem..! Prøver og ikke ha så altfor høye forventninger til at alt skal klaffe på første forsøk. Jeg sluttet på p-pillen for rundt 1 1/2 år siden, så syklusen er heldigvis normal igjen etter det:) Har prøvd mer rundt på flere forskjellige p-pille merker, men får så utrolig kjipe bivirkninger av dem. Mistet sexlysten totalt og gikk rundt og hadde de sykeste humørsvingningene.

Det blir jo sikkert kjempe deilig og slappe ordentlig av i sola. Det blir sikkert kjempe gøy og spennende når dere først får startet prøvingen! kan tenke meg du gleder deg nå ja:D både til syden tur og prøving:)

Ja håper jo at spiren sitter denne mnd, men men. prøver og ikke håpe for mye;)

Huff. Har også vært veldig plaget med både p-piller og p-sprøyta tidligere, men fant heldigvis en type p-pille som ikke ga masse bivirkninger. Har gått på loette i snart 2 år nå uten problemer. Men heldigvis ferdig om ikke mange dagene da ;-)

Ja, kjenner det skal bli godt å komme seg bort litt og slappe skikkelig av. Det kan jo bli litt stress med prøving og jobb og alt som skjer eller i hverdagen når den tid kommer, men vi satser på å nyte tiden, ikke stresse oss igjennom den :-)

Du må holde oss oppdatert, er vel ikke så lenge til IKM nå? hvor lang syklus har du?

Skal holde dere oppdatert vettu;) Jeg har en 28 dager syklus så nå er det bare 3 dager igjen til IKM. Jeg har vært litt utålmodig tidligere i syklusen så har svidd av et par tester som så klart var negative.. men prøver og holde meg i skinnet og skal prøve så godt jeg kan og vente til ikm med og teste.

Har hatt en masse murringer og noen ganske harde mens-kramper som kommer og går i snart en uke nå, og vært en del svimmel og vondt i hodet, så håper jo at ting har klaffet! ømme bryster har jeg også, men det er jeg ganske vant til og ha allerede en uke før mensen. så ser litt bort i fra dem. Murringer og kramper har jeg aldri før dagen før mens eller samme dag som mensen kommer, så krysser både fingre og ben:D

Hei:) Vi heiv p pillene mine for 2 dager siden, så nå venter eg på mensen, så begynner vi prøvinga vi også. Eg er 20 å han er 21, vi har en gutt som er født 2009:)

Har vært veldig mye fram og tilbake om vi skal begynne nå eller ikke, siden eg fortsatt går i lære å er ikke ferdig før til neste sommer, men har lust på ett vår/sommer barn så da prøver vi nå, så får fagbreve vente ett år heller ;) gleeder meg å håper spira sitter snart ;)

Hadde vert gøy om vi kunne holdt denne tråden her litt aktiv :)

jeg er også 20 og han 21, har vært sammen i noen år, har prøvd en stund men mistet i mars, så nå venter jeg på mens, kan teste etter onsdag, men spørs om jeg klarer å vente:P har også stikninger i puppene, murring å stikking i underlivet, svimmel,litt vondt i hode og spiser som en hest, så hvis ikke denne sitter så vet jeg ikke hva som feiler meg haha:P

Jeg er 19 og han er 20 (21 i august), og har om 1 mnd vært sammen i 2 år. Vi kastet pillene i januar eller februar (husker ikke heeelt). Har ikke fått helt stabil syklus enda.. I begynnelsen byttet det på å være 4 og 5 uker lang syklus, men sist gang var den bare 3.. Og på onsdag har det gått 5 uker igjen, uten at mens har vist tegn til seg. Sitter spiren nå tro?? Har testet flere ganger, men bare negativt :/ Føler jeg har hatt mange symptomer, men er vel kun kroppen min som lurer meg :/

Lykke til videre til dere alle sammen! :) Håper vi alle snart kan glede oss over positiv test :)

Annonse

Hallo. Er 22 jeg nå, han 29, så kanskje ikke sååå ung =P, og holder på å prøve på mitt andre barn ( vårt første, da jeg har en datter på 4 år fra tidligere forhold.) Hadde vært kjekt å ha noen å snakke med ting om, spesielt når man holder det litt tett først trimester iht å miste osv.

Kastet P-ringen i oktober i fjor, men har ingen stabil syklus egentlig enda, alt fra 24 - 40 dager, men testet positivt på fredag, dag 25, så får vente å se. har hatt litt mensensmerter og hint til rosalignende, men noen som vet hva betydning dette har?

Lykk til alle sammen.

Hallo. Er 22 jeg nå, han 29, så kanskje ikke sååå ung =P, og holder på å prøve på mitt andre barn ( vårt første, da jeg har en datter på 4 år fra tidligere forhold.) Hadde vært kjekt å ha noen å snakke med ting om, spesielt når man holder det litt tett først trimester iht å miste osv.

Kastet P-ringen i oktober i fjor, men har ingen stabil syklus egentlig enda, alt fra 24 - 40 dager, men testet positivt på fredag, dag 25, så får vente å se. har hatt litt mensensmerter og hint til rosalignende, men noen som vet hva betydning dette har?

Lykk til alle sammen.

Henger meg på her jeg også. Jeg er 22 og min samboer er 24, vi prøver på vår første. Ble gravid i mars men mistet 14 april. Så vi er på vår 1 pp etter at jeg fikk mensen tilbake etter SA.

Når har folk ikm? Og har dere stabil syklus? Min har vært på tur siden jeg sluttet med p-pillene for ca 1 år siden..

Lykke til alle sammen :)

• 3 uker senere...

Eg har ikm i uke 27 håper eg, men ingen tein til el enda så spørs om det kansje blir ikm i uke 28.. Sist uke tok eg ett par ibux for eg hadde endel hodeverk, så har eg lest i ettertid at en ikke bør ta det når en prøver å bli gravid, etter som at det kan forhindre el (tror eg det var), så kansje ikke eg får el i denne mnd i det hele tatt :( jaja, får se hva di nesten ukene vil komme med.

Lykke til videre :)

Hei hei!

Hiver meg her oxo. er selv 24 og han 34 så kanskje ikke såååå unge men men. Vi prøver på første man, kasta p-pillen i slutten av abril og har heldigviss fått mensen tilbake som vanlig. 28 dager. Har ikm imorra, og har allerede testa meg seff :) men den var da negativt, testa mandag og tirsdag. nå gidder jeg ikke, venter til lørdag hvis ikke tanta kommer imorra :).

Syns vi skal holde denne her gående jeg, velgid hyggelig å kunne prate md folk i samme situasjon.

Lykke til alle sammen :)

• 2 uker senere...

Jente 21 med samboer 25. Prøvd i så mange pp'er at jeg ikke har telling. Vet ihvertfall at vi startet prøving april 08. Jeg var gravid 2 ganger i 07 med en jeg var sammen med før min nåværende, men tok abort. Nå venter vi spent på prøverør og veien videre...

Heihei :)

Da er eg gravid!!:))) 5+4 idag ca, har flere små symptomer. Så nå ser eg frem til en tidlig ul, og til uke 12, slik at vi kan fortelle omverdenen om det :) Skal nyyte denne graviditeten! :)

Lykke til viderere alle som fortsatt prøver, håper det snart klaffer for alle :) God sommer

Gratulerer så masse cocco, og guttenmin09<3Baby14.03.12<3. Håper det går bra me dere. Jeg er også gravid igjen. første pp etter SA. Er nå 5 uker siden SA, så går ut ifra at jeg da er 5+0. Håper det sitter denne gangen =) Ha en flott sommer alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...