mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 hei på dere! jeg kommer inn hit igjen etter 4 års mellomrom =) gleder oss mye til dette =) men det er denne ringtesten jeg lurer litt på! min mamma tok den på meg ista å den viste da ei jente og en gutt uten stopp, kan det da være tvillinger? jeg har tatt denne testen før å da har den stemt =) når jeg tok testen i sta stoppet den mellom hver gang! jeg har vært gravid 6 ganger, men ikke denne graviditeten (ikke stopp mellom hver)! hmmmmm nå lurer jeg fælt altså =P
lena86 er fødeklar <3 Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 spennende jeg har tatt den,og den stemmer foreløpig på meg først jente,så gutt (som er i magen nå så spådd en jente til så får vente i spenning å se
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Sist jeg var gravid sa både ringtesten og det kinesiske fødekartet at jeg skulle få gutt, men jeg fikk jente hehe.
Klarforenliten Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 Hvordan fungerer ringtesten da? Vet den har blitt tatt på noen min familie før, og den viste riktig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå